Khamis, 12 Disember 2013

SHIAH HEBAT





  • Saifuddin: Saya juga kagumi Khomeini
  • NONEBukti yang didedahkan oleh KDN berhubung dakwaan bahawa timbalan presiden PAS Mohamad Sabu seorang pengikut Syiah tidak meyakinkan bekas anggota kabinet Saifuddin Abdullah.

Saifuddin dalam tulisan di Twitter berkata, beliau juga mengagumi Khomeini, dan juga tokoh revolusi lain seperti tokoh anti-apartheid Nelson Mandela, pemimpin gerila Bolivia Che Guevara, dan pejuang kebebasan India Mahatma Gandhi.
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..SORANG LAGI SHIAH... kah kah kah..

kah kah kah... HEBAT SHIAH INI... kah kah kah..

kah kah kah..BAGUN LAWAN RAJA ..kah kah kah..

kah kah kah..LAWAN AMERIKA... kah kah kah


-----------

6 ulasan:

Awanama berkata...

Kebanyakan pemimpin Umporno juga ahli Shit...aaaaah,sasudah melepas dipos ofis rumah.

MONGGOL berkata...

Hapus raja..lawan amerika...tentang kezaliman...hudud....langgar tapi tala lari punya...itu shiah...ALAMAK...ADA KAT aku le perangai tu....masuk neraka le macam ni...tolonglah zahid hamidi...selamatkan aku dari api neraka...tolonglah....rosmah mansur...rahmatilah zahid dan aku.....pls lah...plssssss.....

Awanama berkata...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JXRQcTrZSzU

Awanama berkata...

Usahlah kita layan sangat budak Zahid tu TT. Kan dia ada kes pukul kat mahkamah. Lagi kita layan dia lagilah dia suka, sebab tumpuan kita dah ke Syiah dan bukan kat kes pukul dia tu. Itulah yang dia mau - apa yg org putih kata reka red herring utk melencongkan tumpuan.

Bukan dia ambik pot pun sama ada sunni wal rasuah atau syiah yg lebih original. Yg penting dia dpt tumpuan dan hebahan media demi cita-cita dia dlm UMNO Baru. Kan selepas pemilihan dulu dia berterima kasih kat media pembangkang kerana memberi hebahan percuma kpd dia?

Lakunan dia ni sebenatnya adalah pertunjukkan hanya utk org UMNO Baru shj. Nak tunjuk kat depa betapa hebatnya dia "ke tengahkan isu2 besar", sebab org UMNO bawahan ni bukanlah cerdik sangat - jenis sorak menang kpg tergadai punya, Yg pandai hanya yg di atas je, itu pun pandai berlakun je mcm Zahid ni.

Awanama berkata...

bangang sampai terbangang-bangang si zahind ni......
pemimpin umno janganlah suka tunjuk sifat bahalol..
kah...kah...kah....

Awanama berkata...

Satu kemuliaan kepada Mat Sabu di dakwa sebagai syiah...bukan di dakwa kerana skandal rasuah atau liwat bontot atau membunuh Altantuya.....