Khamis, 10 April 2014

INGATAN KEPADA ZAHID HAMIDI




KOMENTAR

TUKAR TIUB

kementerian dalam negeri
sila ambil dasar yang tepat
sebelum nasi menjadi bubur

telah berkali kali blog ini memberi ingatan
bahawa warga afrika  ini jahat
warga afrika ini ganas

mereka masuk ke negara kita
mereka  akan bawa masalah 
kepada negara kita

kita bukan rasis
kita bukan perkauman
tak suka mereka kerana kulit hitam mereka

kita benci orang afrika yang jahat perangai
yang buat kacau
bukan sahaja di malaysia
malah di uk
malah di belgium
malah di  peranchis
malah di itali
semua negara ini 
mengalami masalah yang sama

waspada 
sebelum nasi menjadi bubur


NOTA
bukan kerana kulit hitam
ambiga kulit hitam
surendran kulit hitam
kita tak ada masalah dengan kulit hitam
kita ada masalah dengan perangai orang afrika 
yang jahat dan ganas

Dua lelaki Afrika tembak polis

SEPANG 9 April - Jenayah membabitkan pendatang warga Afrika dilihat semakin ganas apabila mereka turut menggunakan senjata api termasuk melepaskan tembakan ke arah anggota polis bagi meloloskan diri daripada ditahan.

Dalam kejadian pada pukul 2.28 pagi tadi, dua anggota polis nyaris maut apabila dua warga Afrika yang ditahan melepaskan satu das tembakan ke arah mereka dalam satu insiden di sebuah kawasan apartmen di Taman Putra Perdana, Puchong di sini.

Ketua Polis daerah, Supritendan Mohd. Yusoff Awang berkata, sebelum itu anggota polis peronda terlibat telah mengejar kedua-dua lelaki terbabit sejauh kira-kira 15 kilometer bermula dari sebuah pusat beli-belah di Puchong sehingga ke apartmen berkenaan selepas mereka tidak mengendahkan arahan supaya berhenti untuk diperiksa.

Katanya, kedua-dua suspek berusia 30-an yang menaiki sebuah kereta Perodua Myvi itu dikatakan telah melepaskan tembakan tersebut ketika cuba melarikan diri ke kawasan hutan berhampiran selepas melanggar kereta Perodua Kancil di apartmen berkenaan.
Bagaimanapun tembakan itu tidak mengenai sasaran.

Mohd. Yusoff berkata, kedua-dua mereka hampir ditangkap oleh anggota polis berkenaan tetapi dapat meloloskan diri selepas melepaskan tembakan.

“Keterangan daripada anggota terlibat mengatakan mereka tidak nampak suspek memegang senjata api semasa melarikan diri tetapi terdengar bunyi seperti tembakan dilepaskan dan mereka juga tidak nampak percikan api," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Beliau berkata, pihaknya membuka kertas siasatan di bawah Seksyen 307 Kanun Keseksaan kerana cubaan membunuh dan sedang menjalankan gerakan memburu suspek.
“Pasukan forensik dan Unit Anjing Pengesan (K9) telah dipanggil ke tempat kejadian untuk membuat pengesanan," katanya.

Tambahnya, kereta Myvi yang digunakan oleh kedua-dua suspek tersebut didaftarkan di atas nama seorang wanita dari Segamat, Johor dan siasatan lanjur sedang dijalankan.

SATU KENA
ADA  LAGI SERIBU YANG BEBAS

Dadah: Lelaki Nigeria dipenjara 9 tahun, sebat - Sinar Harian
www.sinarharian.com.my490 × 368Search by image
Dadah: Lelaki Nigeria dipenjara 9 tahun, sebat Camara Jean Guineenne, 32, warganegara Nigeria dibawa keluar anggota polis selepas dijatuhkan hukuman di ...
---------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah3x..mrk hampir ditangkap tapi berjaya meloloskan diri...lawak king tol..bak kata perpatah ada fulus ...lolos, t.t bukan puak afrika jer yg bahaya lain2 pati pon bahayabila tiada kawalan..