Khamis, 10 April 2014

MALIKUL SEMBAB






NOTA

muhyiddin yassin ini
bukan bijak sangat
daging pipi melilit ke kepala
pasal itu tak boleh berfikir
nasib baik lubang hidup masih ada

BAKAL DI TENDANG
NAJIB
madey nak tendang najib
najib nak selamatkan diri
akan tendang muhyiddin
dan diganti 
dengan sepupunya

Muhyiddin bazir wang 


rakyat main golf di Dubai »

"Muhyiddin habiskan lima hari di Dubai 

untuk  tiga jam program rasmi

berkaitan pendidikan,

 sepuluh jam di padang golf dan dua…

Tuduhan ke atas Muhyiddin berniat jahat

DUBAI 10 April - Tuduhan dua Ahli Parlimen DAP bahawa  Muhyiddin Yassin menghabiskan masa lima hari di sini untuk percutian golf berdasarkan satu dokumen yang didakwa jadual lawatan Timbalan Perdana Menteri adalah tidak benar dan berniat jahat.

Pejabat Timbalan Perdana Menteri dalam satu kenyataan yang dikeluarkan hari ini menegaskan Muhyiddin berada di Dubai dari 7 hingga 12 April 2014 untuk acara lawatan kerja rasmi ke Emiriyah Arab Bersatu (UAE).

Kunjungan ke Dubai adalah sebahagian daripada lawatan rasmi pemimpin kerajaan ke luar negara seperti lawatan-lawatan lain yang bertujuan memperkukuh kedudukan Malaysia di dalam persekitaran ekonomi dan politik antarabangsa yang semakin dinamik, jelas kenyataan itu.

Putrajaya perlu jelaskan manfaat lawatan Muhyiddin ke Dubai, kata DAP

OLEH MOHD FARHAN DARWIS
Putrajaya perlu jelaskan manfaat lawatan Muhyiddin ke Dubai, kata DAPPutrajaya hari ini dipersoalkan apa keperluan menghantar timbalan perdana menteri bersama isterinya, termasuk 15 pegawai dari pejabatnya ke Dubai....
KAH  KAH KAH
memang niat jahat
memang yang lekehkan
malikul sembab
memang nak buurukkan
memang nak bodohkan
biar rakyat benci

tak kan baru sedar

apa
 ingat nak  puji
pooooorah 
kah kah kah
--------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Hai Eden pun rasa benggong yang sulit benor nak tumbangkan UMNO/BN meskipun governans/urustadbir negara begitu kacau-bilau. Lihat Laporan Ketua Audit terkini, lihat pemimpin Najib/Hisahmuddin/Zaid/Mahyuddin/Shahidan mentadbir negara, mereka selalu merapu yang kini negaro sebenarnya sedang berjalan bagaikan dikendalikan oleh pilot auto, lihat Ketua Polis/Tentera/Peguam/Hakim menangani isu masyarakat. Hai negara nampak teruk sekali namun liat sungguh nak tengok UMNO/BN dibenamkan.Apa dah jadi dengan nasib Malaysia?

Awanama berkata...

muhideen sembab pergi dubai sebab nak lari jauh sorok muka sembab dia tu lepas malu terpaksa tarik balik sistem pendidikan sekolah baru yang teruk kena belasah dengan cikgu2. main golf tu nak tenangkan hati dia yang dup dap kencang dek marah menyinga projek kementerian bawah dia diperlekeh begitu rupa kahkahkah saham dah jatuh imej dah merudum macam mana sembab nak naik lawan najib jawatan pm ni? ada gak betul cakap mamak mahathir tu, yang tinggal dalam umno bodoh2 je kahkahkah