Selasa, 15 April 2014

JANGAN TERPERANGKAP



KUALA LUMPUR 14 April - Pas dilihat keseorangan dalam mencapai hasrat parti itu untuk melaksanakan hukum hudud di Kelantan apabila terus mendapat tentangan daripada DAP. Terbaru, DAP menegaskan, kesemua...

KUALA LUMPUR 14 April - Pas Kelantan terus menerima tekanan daripada rakan sekutunya untuk melaksanakan hukum hudud di negeri itu apabila Parti Keadilan Rakyat (PKR) hari ini bertegas mematuhi perjanjian...


KOMENTAR


hudud ini di jadikan alat
untuk pecahkan pakatan
jangan terperangkap

justeru


hudud ke

dudud ke
pudpud ke
judjud ke
tudtud ke
budbud ke
semua tak penting

yang penting 
ialah  rakyat bangun
gulingkan
united malays national organisation


KOMENTAR

---------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kita percaya bhw hudud tidak akan dilaksanakan. bn akan jadi juara kpd bukan Islam kerana kejayaan mereka menghalang perlaksanaanya. pas akan dilihat sbg anti bukan Islam krn mencadangkannya.

DAP dan PKR akan jadi labu labi bila melihat luncai terjun dgn labunya. Nak dibantu akan hilang undi bukan Islam. Nak dibiarkan, pas itu rakan dlm pakatan.

rakyat bukan Islam masih lagi jahil tentang hudud. dlm hal ini pas dan cendikiawan Islam telah gagal utk memberi penerangan kpd bukan Islam. ketakutan bukan Islam keatas hudud adalah kerana mereka yakin bhw apabila bertembung org Islam dan bukan Islam, hukum hudud dijangka akan menyebelahi org Islam.