Rabu, 13 Mei 2015

AKTA BAGINDA QUEEN



Saya berhenti tulis politik kerana siasatan 

hasutan, kata Zam Maidin 

Zam  berkata beliau tetap bersangka baik terhadap polis kerana hanya menjalankan tugas mereka dengan profesional dan bukan "barua" Umno seperti yang dituduh sebelum ini.
"Saya membuat kenyataan rasmi ini setelah saya yakin dari pengalaman saya sendiri, apa pun anggapan buruk terhadap Polis Diraja Malaya (Malaysia), tetapi saya menganggap PDRM seberapa daya upaya menjalankan tugas mereka dengan profesional dan bukan atas sentimen atau prejudis politik.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/saya-berhenti-tulis-kerana-siasatan-hasutan-kata-zam-maidin#sthash.gdrXQMUh.dpuf

KAH KAH KAH

woit 
mak tak sangka
mamat ni kena siasat
mak hairan
apa mamat ni tulis?
apa dia hasut
kah kah kah
ni mesti mamat ni tulis
bik mama slim 
macam siti ziana

KAH KAH KAH



------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BIk mama pun jadi barua mafia rusia.Polis malangsia juga barua.semua suka jadi barua.Barua tahap tertinggi adalah barua pil kuda pada mat mongol.kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

Dia tulis bik mama slim melim macam tuya, ijat soun ke pulis. Mana boleh puji minah monggol, itu dah dikira hasutan.