Jumaat, 26 Jun 2015

BERITA BERGAMBAR





BEZA 

NEGARA KAPIR 

DENGAN 

NEGARA ISLAM








-----------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Polis Australia kuat makan babi dan tak puasa

Tanpa Nama berkata...

Pundekar bugis tak ada telur! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

MANA NAK SAMA PEMIMPIN BER OTAK MANUSIA dengan BER OTAK ORANG UTAN

Tak sama.

panglimo potaseh berkata...

Orang Kapir beli barang harga lapan puloh ringgit, dia bagi seratus ringgit dan "keep the change", maknenya yang lebih bagi budak yang bagi bil. yang biasanya gaji kocik.

Orang Melayu Islam kalau barang yang juga harga lapan puloh ringgit sebijik, dia akan order 100 bijik dongan hargo tiga ratus ringgit sebijik. Lopeh tu bagi dua bil. Satu bil. original (tak buleh disepahkan - rahasio kerajaan nogori Islam) dan satu laaee bil. kosong beserta "cash" RM 22,000.00 (Asingkan RM 5000 utk buek umrah utk cuci doso).

Tak cayo cubo baco laporan tahunan odit. Tapi yang poleknyo tak seekor pun kono cokou. Kalau lah perkaro ini jadi dinogori kapir laknat macam Australia dan Austria agak eeaaa apo jadi??

Emmet berkata...

Bro TT, tolong sampaikan fakta untuk umat Melayu di tanahair. Jutaan umat Islam lari setiap tahun dari pelbagai negara Islam diperintah pemimpin Islam ke negara kafir yang diperintah oleh pemerintah kafir. Semuga yg taksub dengan politik Islam sedar bahawa mereka sebenarnya dilebong di siang hari oleh ularmak. Mangsa banjir puasa dan beraya dalam khemah, tauke balak halal dan haram penarah hutan beraya di dalam istana, inikah keadilan pemerintahan parti Islam. Prost!, Emmet dari Jerman.

Tanpa Nama berkata...

Negar kapir entot mengaku, tapi negara islam sudah entot kasi bom.kah...kah...kah...