Ahad, 21 Jun 2015

BILA NAK TANGKAP CHINA DOLL





Polis tangkap warga asing guna visa pelajar, disyaki terlibat Isis
Seorang warganegara asing yang disyaki terlibat dalam kumpulan pengganas Negara Islam Syria dan Iraq (Isis) ditangkap baru-baru ini dan diusir pulang ke negara asalnya Rabu lalu, kata Ketua Twitter Negara opps...Ketua Polis Negara  Khalid Abu Bakar.

Katanya, suspek yang berusia 31 tahun itu berada dalam senarai paling dikehendaki oleh pihak berkuasa sebuah negara utara Afrika.


"Suspek pernah ditangkap pada 2007 dan dipenjarakan selama 2 tahun di negara asalnya kerana terlibat dalam aktiviti keganasan.

"Suspek memasuki Malaysia pada Mac 2014 menggunakan visa pelajar yang disyaki palsu atas nama sebuah institusi pengajian tinggi awam (IPTA) di Lembah Klang.


"Visa pelajar tersebut diperoleh secara salah daripada satu sindiket yang beroperasi di Lembah Klang untuk membolehkan suspek menetap dan menjalankan aktiviti yang boleh mengancam keselamatan negara Malaysia," kata Khalid.

KAH KAH KAH
woit
bagaimana dengan 
china doll yang masuk
pakai visa pelawat
china doll yang
ang masuk pakai visa pelajar
thai doll yang masuk
pakai visa lawatan
saja nak tanya
cakap ketuanan melayu
sekarang dah jadi
ketunan china doll
kah kah kah

PUNDAK MUNDAK





-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Senjata kemut kemut pancut shoot tak membahaya

Mat Kampau nak juga main combat combat shoot shoot kemut kemut

Biasa lah

Gaji kechik bila lagi boleh shoot shoot kemut kemut free kalau tak cari robek ISIS

Orang orang Melayu saja pon

Kesian kan

Tanpa Nama berkata...

kalau setakat gaji terima dari ketuanan mana cukup... habis habis boleh pencen dengan sebuah rumah kereta kah kah kah... penjawat awam yang lurus mesti tak kaya...kalau bengkok sikit boleh jadi jutawan.... padahal ramai sudah jutawan....tak sapa ambik pot.... tak sapa ambik peduli... rasuah dihalalkan...rasuah dibenarkan... kah kah kah.... wayang je lebih... belakang semua boleh... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Jangan lah tangkap china doll, nanti tak dok orang nak menggebu gebu kan masa stress.