Selasa, 28 Julai 2015

BABAK AWAL HIGH NOON






TORA TORA
Gani sudah kena tora tora siasatanpun blum siap lg.lepas ni giliran siapa pula pegawai suruhanjaya pencegah rasuah pula ke.zety dah tak dpt raso apo apo kebab nak g cari justo lg.jholo jauh sgt d hongkong nu jet peribadi najib n suami je bleh pakai.leceh la jauh sgt kebab kato.itupun entah sembunyi dmano.entah sedang bersenang senang dpulau cayman.

jumpo la yg nak djumpo sj mcm budok hantar surat tu.yg tak nok jumpo cam najib tu boleh buat tak nampok sj.weh duit juta juta dlm bank rosmah tu apa cerita.org tu sudah mengakupun bilo nak tangkap.badakpun tak jumpo juga.dna bleh pulak jumpo.mana yg lg bosar ni.sohari pun tak jumpo juga.tangkap duohari la.apo punyo lawak sadis 1mdb ni. on HIGH NOON
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/28/15

-------------

3 ulasan:

Awanama berkata...

Tukar tiub mesti persan siapa yang arahkan najib rombak kabinet dapur? suami tiada telur tembakul

Awanama berkata...

Ini lgi tora. Najib sudah reject Mahyiddin.

Awanama berkata...

Nasib baik si Amat Jahat tu yang jadi DPM.
kalao Ku Li yang jadi , susah hancorkan umno.