Selasa, 28 Julai 2015

HIGH NOON BERTERUSAN






WOW!


logo muhyiddin
SHAH ALAM - Sebaik sahaja  Muhyiddin Yassin diumumkan gugur dari jawatannya sebagai Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Pendidikan, kebanyakan pengguna media sosial mula...

DAH MULA




-------------

4 ulasan:

kejuruteraan loji berkata...

Santai la bro tt, mudin masih timbalan, piee masih naib hamno, biar geng2 dua org ni berkeris dgn tuan presiden, yg kalah mampuih, yg monang berdarah2 injured, kito perati jo dari luar gelanggang, api2 kan sikit, hamno terbarai, kita bersorak lapeh tu

Awanama berkata...

MAT BAHALOL tak boleh tahan lama

Bila Rakyat sudah bosan , harga mahal ada GST lagi

Sudah bukan masa main main lagi

MAT BAHALOL kena pencen lah

Tak kan nak jaga KONTOL MAT BAHALOL sampai juta juta Rakyat merana

Mat Sembab BUKAN MEMUDHARAT sesuai jadi PM

Gengster Mat MOTOR manaboleh jadi PM semua Mat Rempit terjun pokok kelapa nanti

Melayu Semua Tu ; Bahalol !!!!!!!!

HIDUP MUHYIDDIN.......

azahar berkata...

Syg : Abang, nak gi mana tu?
Abg : Nak keluar gi kedai nak tukar kabine t.
Syg : Yayyy..Mah nak semua kayu tau..
Abg : Jangan risau, abang tukar yg baru semua memang semua kayu!!!

Awanama berkata...

Jawa ganti jawa...jawa johor ganti separa banjar separah jawa...apa lagi...kulee nakurihin.....hehheheheh..tengok dia punya senyum.....KRETAM apa kabooooo...hehhehhe