Selasa, 28 Julai 2015

HIGH NOON





HiGH NOON






------------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Gani sudah kena tora tora siasatanpun blum siap lg.lepas ni giliran siapa pula pegawai suruhanjaya pencegah rasuah pula ke.zety dah tak dpt raso apo apo kebab nak g cari justo lg.jholo jauh sgt d hongkong nu
jet peribadi najib n suami je bleh pakai.leceh la jauh sgt kebab kato.itupun entah sembunyi dmano.entah sedang bersenang senang dpulau cayman.jumpo la yg nak djumpo sj mcm budok hantar surat tu.yg tak nok jumpo cam najib tu boleh buat tak nampok sj.weh duit juta juta dlm bank rosmah tu apa cerita.org tu sudah mengakupun bilo nak tangkap.badakpun tak jumpo juga.dna bleh pulak jumpo.mana yg lg bosar ni.sohari pun tak jumpo juga.tangkap duohari la.apo punyo lawak sadis 1mdb ni.

Awanama berkata...

RAHMA"N" end with Najid
"H" USSIEN start with Hamidi

Nick Bagan berkata...

"H" USSIEN tu rasanya bukan Hamidi kot. Kalau ikut sentimen pengundi sekarang ni...
"H" lepas PRU14 kemungkinan besar adalah 'HADI AWANG' dari kerajaan parti campuran PAS-PKR..
DAP pula bakal dapat kerusi Ketua Pembangkang
UMNO pulak bakal dapat bilik masing-masing di Sungai Buloh.

PRU14 pulak jangan terkejut kalau dijadualkan akhir tahun ni dan bukan tahun 2018 kerana 2/3 ahli parlimen akan mengosongkan kerusi masing-masing secara beramai-ramai kerana itu saja caranya untuk pastikan #NajibOUT

Awanama berkata...

High Noon

High Noon

Tapi BELOM ADA KIOK LAGI KAN ????

Semua tembak pancut air kencing saja

Kencing Rakyat lah , apa lagi

Kepala Otak !!!!!!