Sabtu, 8 Ogos 2015

MENANTU ABAH BUAT LAWAK







LAWAK DARI 

NANTU ABAH

KAH KAH KAH


KUALA LUMPUR - Pemuda BN menyokong tindakan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) memanggil  Najib  Abdul Razak berhubung penerimaan dana politik berjumlah RM2.6 bilion di dalam akaun peribadinya.

Ketuanya, Khairy Jamaluddin berkata, segala siasatan yang sedang berjalan ketika ini mestilah berterusan sehingga mendapat gambaran yang lebih jelas supaya rakyat mendapat gambaran yang jelas apa yang sebenarnya berlaku.


"Sekiranya agensi ini memerlukan keterangan daripada Perdana Menteri untuk membantu siasatan dengan lebih sempurna dan menyeluruh, maka ia haruslah dilakukan supaya rakyat yakin bahawa kita tidak menyembunyikan apa-apa perkara daripada semua pihak," katanya dalam sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat bersama Pemuda BN di ibu pejabat Umno, di sini, hari ini.

Menurut beliau, usaha yang dilakukan SPRM ini membuktikan agensi itu telus dalam melakukan apa- apa siasatan tanpa 'fear or favour'.



KAH KAH KAH
woit
kerana sprm nak siasat
najib wajib bercuti
kalau tidak mustahil dapat disiasat
kalau tidak semua sandiwara
semua hanya  wayang
semua hanya teater
gocang goncang tapi tak pancut
kah kah kah

TAK PANCUT

-----------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Menantu abah kentut lebih.cover line je tu sendiwara sbb telah dkutuk ala najib dlm facebook dia.nasib ko la cari mkn.bkn ko sorang je ada suara pemuda.nanti semua pemuda ko lari bertabur tinggal ko sorang.sorangggg kata kj utk melindungi bosnajibnya.tengok dia sorang je yg ada.

Forth Reich berkata...

Harus? Wajib la bongok! Memang bingai si KJ berok klon bangla ni. Jangan pecaya berok muka bangla nih wei. Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Tengok gambaq Dato Najip genggam penumbuk, alahai...gemalai bersopan tangan digenggam. Jangan kata nak menepis, kena tempik je pon belum tentu melawan. Tu, gambaq hat bawah tu yg brader pakai helmet tu ada la gak gaya marah...appaaraaa Dato, ghupo ponde. Kah kah kah