Selasa, 29 September 2015

CABUT GIGI TINGGAL GUSI








CABUT GiGI

Esok hari penentuan Khir Toyo

Adakah bekas menteri besar Selangor Mohamad Khir Toyo akan lepaskan dan diperintahkan supaya menjalani program khidmat masyarakat sebagai menggantikan hukuman penjara?
Persoalan ini akan terjawab esok apabila Mahkamah Persekutuan menjatuhi hukuman ke atas Dr Mohamad Khir, 50. Mahkamah dijangka membuat keputusan itu pada 1.30 tengah hari.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/esok-hari-penentuan-khir-toyo#sthash.nGiTYsE3.dpuf


KAH KAH KAH
woit
sekali lagi
akan kena serangan jantung
kah kah kah
atau sakit gusi
atau sakit gigi
atau sakit kaki
cabut gigi
tinggal gusi

CABUT GiGI

------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa dia akan kena jail dan dapat ramai kawan2 baru yang dah bersiap sedia dengan macam2 buah tangan. Selamat datang ke alam misteri. Jangan lupa menyapu tiap pagi dan petang.

Tanpa Nama berkata...

khir toyol ada macam alasan elak penjara, nak buat khidmat konon kah kah kah...bagilah penyapu buat khidmat kat rakyat pulak...dulu masa ada kuasa hoi bukan main lagi bagi penyapu...inilah kuasa rakyat...yang lain lain bila nak cabut gigi pulak ? kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

semua tau ini kes rasuah...semua sedar apa yang berlaku kah kah kah toyol ini dituduh bawah kanun keseksaan salah guna kedudukan kah kah kah...kenapa tidak tuduh bawah akta pencegahan rasuah ? saje tanya jangan marah kah kah kah...nampak jelas bomoh toyol...kah kah kah...mudah tipu melayu...kalau tuduh bawah akta rasuah penjara 20 tahun dan harta di rampas..kalau tuduh bawah kanun keseksaaan hukuman 2 tahun... kah kah kah... begitu mudah melepas anjing sepit...inilah malaysia untukmu...bani melayu harus sedar...ada dua set undang 2 di guna pakai... yang miskin ditekan dipaku digantung sampai mati...yang kaya boleh minta khidmat negara...masuk IJN masuk hospital...masuk klinik cabut gigi dulu...kah kah kah pi mampoooos lah tempe kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Itu GIGI KAYA BER GAYA mana boleh campur dengan orang

Kena geng dengan BON BON saja lah

Sedara tu pon

Kepala Otak !!!!!!