Ahad, 18 Oktober 2015

KESAH JAI DAN ABU NAWAS








LEHER JAi 

BENGKAK 

BERDARAH

GWA BAWA KE

 HOSPiTAL UPM

GWA DAPAT

GANJARAN ?

SAJE TANYA

JANGAN 


MARAH













-------------

6 ulasan:

Awanama berkata...

JAI kena BON BON PADANG ke ?????

JumpaTUN ada ubat nya

BON BON TUN baik powernya.

Awanama berkata...

Lu dapat ganjaran pahala sebab kasih sesama makhluk dan belajar berkongsi hidup atas mukabumi.

Lu jgn jadi mcm sesetengah makhluk. Taknak kongsi hidup bersama, macam laa makbapak dia yg jadikan bumi ni.

Nazrio berkata...

Jai makin tua...
Apek kawan aku kata
Nak kira umur anjing
Kira umur jai
Mengikut tahun hijrah
Darab dengan sepuLuh
Contoh umut Jai 7 tahun
ErtinyErtinyaa umurdia 70tahun

Awanama berkata...

kah kah kah...citer tu berasal dari hadis nabi....percaya jugak kau dgn hadis nabi ye....caya jugak kau dgn pahala dan syurga ya kah kah kah kah

Awanama berkata...


Setiap binatang yang balas kasih sayang , pasti dapat pahala.
Walaopon Jai tak boleh bercakap tapi dia memang faham bahwa tuannya bantu pulihkan nya.
banyak kali, binatang lebeh mulia dari manusia.
Binatang tak jual agama , bangsa , pakai birkin dan ambek 2.6 billion.

Awanama berkata...

Lu jgn pulak bergambar gumbira mcm anak2 Fauziah Latip tu bro.. Ini Mesia bro.. kene trus cirit..

Jenuh minta ampun ngan tok pek kong..