Ahad, 18 Oktober 2015

SOTONG KATAK SUDAH BANGUN









BiLA SOTONG

TERJAGA

JADi 

KLUK KLAK

SEMUA  

FLiP FLOP


INI HADI

CAKAP


PAS won’t say ‘yes’ or ‘no’ to no-confidence vote

PAS is non-committal over whether it will back a no-confidence motion against Najib Razak, said party president Abdul Hadi Awang despite previous signs PAS would back it. 





INI TAKI

CAKAP


PAS janji sokong undi tidak percaya PM

Setiausaha Agung PAS Datuk Takiyuddin Hassan berkata, PAS akan menyokong sekiranya undi tidak percaya terhadap perdana menteri dibawa ke parlimen dalam persidangan kali ini.
Beliau yang juga Ahli Parlimen Kota Bharu bagaimaapun berkata, PAS akan menunggu terlebih dulu untuk melihat jika usul berkenaan benar-benar dibawa ke parlimen.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/pas-wont-say-yes-or-no-to-no-confidence-vote#sthash.uM4tW3LE.dpuf




-----------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Takiyudin cakap pun tak guna. Cakap kau tak laku seposen pun. Kau selalu nak lawan cakap bos. Kau selalu bikin hati bos panas. Kenapa tak runding betul2 dan ambil poin dari hadi sendiri barulah cakap.

Walaupun aku bukan lagi parti kau tapi aku bengang kalau jadi macam ni. Bikin malu ummat saja. Jatuh habis rasa hormat orang pada organisasi islam. Tempiasnya kena pada kami juga. Busuk betul.

Takiyuddin. Kau ni dengan hadi okay ke? Tak berapa okay? Belah saja lah. Buat apa duduk lagi di situ kalau apa yang kau cakap semua kena pancong. Aku dah kata lama dah. Itu pas hadi yang punya. Dia punya. Dia punya. Dia punya!

Tanpa Nama berkata...

Mulut SOTONG sudah macam MEMEK BUSOK!!!!!!!!!!!!!!!

Cuba tengok MULUT Si SOTONG dengan MEMEK TUA..... Agak sama aja bah !!!!!!!!!!!!

Bahalol.

air gunung berkata...

TT!!
aku akn boikot mnulis dlm blog kau selama2nya.

air gunung berkata...

TT..
Aku nak tulis semula laa dlm blog kau kalau kao siar...hehehe

Cuma aku nk bgtaw yg aku neh bkn KLUK KLEK KLUK KLEH.Apatah lagi baru bgun n ngigau.
kah kah kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

TUAN TT, ISTILAH2 ARAB ini perhimpunan FASTAKIM, ISTIQOMAH, TAHLUF SIYASI, WASSATIYAH,ASSABIYAH BENDA LAKNAT APA.??? Tak ada istilah MELAYU yang bolih dipakai ke.Dah lah orang2 melayu telah ditipu olih bangsa ARAB dalam hal ugama islam, dan MELAYU menipu melayu dalam hal wang derma RM 2.6 billion mengguna ARAB sebagai penderma,sekarang ini geng2 PARTI PAS pula "MENGARABKAN"'perhimpunan mereka dengan memakai serban besar,berlebai putih berjubah hijau arab dan ada yg bersugi juga Ini mestilah daripada kumpulan sekolah pondok yang tidak dapat menyumbang apa2 kepada kemaknusiaan.

Unknown berkata...

yang ni.. buah ada kot ....tapi takut tinggal satu jer...amacam ada betul kaaa........kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

takiyaki.... kah kah kah...