Rabu, 18 November 2015

KURSUS KAHWIN








KURSUS

 KAHWiN


Di PARiS


Di AMERiKA

MINDA SAYA
TUAN TT Saya rasa pemikiran dan minda saya telah "obselete" dan ketinggalan masa apabila meneliti alkesah YAPEIM yang mempunyai pemikiran luarbiasa dan jauh lebih advance dan proactif dengan menganjurkan kursus perkahwinan di washington dan di paris. 

Agak2 tuan tt bagaimanakah rupa bentuk dan minda generasi yang akan dilahirkan kelak satelah menghadiri kursus2 yang diadakan diluar negeri.Adakah macam minda TOK AJI SEKARANG INI ???.BERLIDAH BIAWAK DAN PANDAI MAIN GOLOF??? on TANGKAP TOK AJI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/18/15


-----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Berhenti lah jamil Khir dari terus membuat dosa....sampai bila kau nak kasi anak isteri kau makan benda haram...ja lagi kau tunggulh balasan yg amat dasyat keatas kau dan keluarga kau...jgn main2 dgn duit anak yatim..sesungguhnye janji Allah itu benar..takutlah..

Tanpa Nama berkata...

jamil kena fikir sejenak. orgramai yg sedekah tu dia niat sedekah utk apa? buat kursus kahwin? biayai tambang? main golf? belibelah tpt prestij?

aku pasti mrk2 yg sanggup potong gaji beri sedekah tu berniat supaya duit tu digunakan utk membantu org2 susah tempatan.

MATI ITU PASTI! SOALAN DALAM KUBUR ITU BENAR! NERAKA ITU BENAR! MIZAN ITU BENAR! LINTASAN ITU BENAR!

seronok 2 minggu didunia tp kena azab ribuan tahun diakhirat - ada berbaloi ke?

Tanpa Nama berkata...

Semuanya alasan setan

Nazrio berkata...

yaa allah kami mohon pada~mu
bukan CiA dan FBi agent yang
handLe kursus kawin ni...
aminnnnn
aminnnnnnn
yaa rabbaL a'Lameenn