Selasa, 3 November 2015

SATU LAGI SELIPAR TUA










SATU LAGi

JADI SELiPAR

DAH PAKAi

TERUS BUANG



'Nak gantung, nak patah, nak kepak saya tak kisah'


 Zainuddin Maidin berkata beliau tidak kisah dengan laporan terkini yang menyenaraikannya antara tujuh anggota Umno yang berdepan risiko penggantungan.
“Saya tiada masalah. Saya tak ada hal nak gantung ke, nak kepak ke, nak patah ke.
“Sebab saya tiada apa-apa (kepentingan) dalam Umno. Saya tiada kepentingan. Keluar pun tidak merugikan saya,” kata bekas menteri penerangan itu.
Zainuddin yang lebih dikenali sebagai Zam itu juga secara sinis mengucapkan terima kasih kepada pihak yang memantaunya kerana menjadikannya “lebih besar daripada sepatutnya”.
“Saya tidak sedih, saya tidak tersinggung. Saya tidak ada jasa pada Umno,” kata bekas ketua pengarang kumpulan Utusan Melayu itu ketika dihubungi Malaysiakini hari ini.

KAH KAH KAH
woit
kesian sedih pilu
semua jadi selipar
dah pakai terus buang
dah nasib badan'
bukan salah ibu mengandung
salah kondom koyak
kah kah kah

SELIPAR TUA




----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bahalol

Otak Bahalol hasil kan kehidupan benggap

Stnadrd orang orang umno pon

Kepala Otak saja !!!!!

kejuruteraan loji berkata...

Mak badak kaki lebar mcm si big foot tu dah pijak2 selipar jepun...lomak dia dah menitik2 turun dari spenda bagak....dah penuh selipar dgn kaler hitam bercendawan...jibbon tengok pon muntah....buang jo lah dlm loji