Rabu, 11 November 2015

TINGKAP PROTON





SATU LAGi

PRoJEK

KRONi






Malaysia minat guna drone hantar bantuan kepada mangsa banjir, kata Jailani


Malaysia berminat menggunakan pesawat tanpa pemandu, Drone, bagi perkhidmatan penghantaran terutamanya bantuan kemanusiaan melalui udara kepada mangsa-mangsa di kawasan banjir di negara ini. 

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/malaysia-minat-guna-drone-hantar-bantuan-kepada-mangsa-banjir-kata-jailani#sthash.H8g8KL5b.dpuf

KAH KAH KAH
woit
hantar pakai lori
pun lintang pukang
nak hantar dengan 
drone pulaaaaaak
kah kah kah
ini macam nak buat
loji nuklear tapi
tingkap kereta proton
tak pernah dapat dibuka
kah kah kah
woit siapkan laaa
rumah yang runtuh
tahun lalu 
banyak belum siap
kah kah kah


PUTAR LAGi
-------------

4 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Tsunami tahun lepas Najib bagi RM 500,000,000.00 .. hasil dari bantuan tersebut dapat lah dibekalkan khemah utk mangsa yang rumah mereka yg telah ghaib .. agak-agak nya khemah sebijik berapa ha .. kalau spana harganya RM500, khemah mungkin RM45,000.00 sebijik .. ada lojiknya.

Awanama berkata...

Otak Bahalol jauh mana pon boleh pergi ????

Kalau takat NGENTOT TAK BAYAR , semua BIBIR boleh buat lah

Tak payah tunggu Mat Pinkish OK

Guna saja WAU BULAN tengok banjir banjir sudah cukup dah

Wau Bulan tu boleh terbang tinggi bawak MAT TOLOL CANDAT SOTONG pon OK gak

Ambo Pening Doh !!!!!!!!

DDKB berkata...

Aduilah..napsu diorang ni mcm babi dah aku nengok...menyondddollll je keje...tak kenyang kenyang dengan idiaaa myBABI....biasa main taik ni...tu yang megah dan berlumba lumba tunjuk pandai dalam lopak taik....aci..apa mau marah..kasi angkat itu taik..cucilah..besok orang mau kerja...sudahlaaa..pigi tidurlaaaa.....

Awanama berkata...

Canggih Manggih


High tech nya ,
Wang Kopi - O bolih diterbangkan terus ke Bukit Aman...kakaka
Sesiapa yang nak "derma" kepada Najib, bolih terbangkan USD kepada Rosmah...kakaka

Pejabat Pos Singapor , hantar surat dan bungkusan kecil dengan Dron kePulau Ubin.
DiMalaysia...ada Pak Munkee yang cadang hantar mee maggi dan ikan bakar sekinchan kepada mangsa tengelam..
Tahniah Pak Munkee ni , semoga kroni anda dapat projek lumayan.

Hidup Umno , Hidup munkee