Selasa, 17 November 2015

TUAN HAJI KENA FITNAH








TUAN HAJi

KENA F
iTNAH

Tuduhan bahawa jamil khir mencuri duit anak yatim adalah fitnah semata-mata. Satu fitnah yang direkacipta oleh golongan yahudi, nasrani, komunis, kapitalis, LGBT, ISIS, Dhong Zong, Tamil Tigers, etc. uituk memburuk-burukkan seorang pemimpin Islam yang progresif dan berwasatiyyah.

 jamil khir adalah seorang ulama serta pemimpin ummah. Sebagai ulama, beliau mempunyai pertalian istimewa dengan Allah swt. Usaha-usaha beliau menegakkan syiar Islam di bumi bertuah ini diberkati oleh Allah swt. Sebagai ganjaran, Allah swt. memberi kunci perbendaharaan YaPEIM kepada belliau. 

Penggunaan oleh jamil khir duit anak yatim untuk berjoli di Amerika Syarikat tidak boleh ditafsirkan sebagai satu salah guna kuasa atau pencabulan amanah. Penggunaan wang tersebut HARUS ditafsirkan sebagai kurniaan rezeki limpah-ruah dari Allah swt. kepada insan yang dipilihNya. on KESAH HAJI DAN HAJJAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/15/15





--------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Bila sesaekor tu dah ada kes, tapi dilantik lagi jaga tabung inilah jadinya. Tapi ini lah yang diamalkan berulang kali, sebab yang melantiknya pun seekor lanun.
Tengok apa jadi Felda dibawah Isa Khinzir, apa jadi pada pasukan bola Kelantan yang dah lama tak bayar gaji pemainnya. Sekarang ni tabung anak yatim pula .. lupakah kita yang Tok Aji ni pun adalah "wanted man" dulu.

Kalau zaman koboi dulu "wanted man" ini akan diburu dan sesiapa yg berjaya tangkap atau bunuh mereka akan dapat hadiah wang ringgit .. itu cerita koboi, cerita yahudi kapir.

Tanpa Nama berkata...

Ambo pening doh....

Tanpa Nama berkata...

Kalau nak bodek pun biarlah berpada-pada, jangan jadi gila.