Sabtu, 12 Disember 2015

HANYA SATU SOALAN







HANYA SATU

SOALANG

SAJANG

UNTUK SOTONG


PAS tidak akan layan pelawaan Najib, kata naib presiden

Menyifatkan pelawaan Najib  sebagai terdesak, PAS tidak akan melayan pelawaan yang dilihat begitu tersepit, kata  Iskandar Abdul Samad. Naib presiden PAS itu mempersoalkan mengapa pelawaan sama tidak dilakukan ketika Umno sedang kuat dahulu.

"Dulu masa 5, 10 tahun lalu ketika Umno kuat, kenapa tidak pernah tawar apa-apa kepada PAS?” kata ahli majlis mesyuarat kerajaan negeri (exco) Selangor itu dalam satu kenyataan. - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pas-tidak-akan-layan-pelawaan-najib-kata-naib-presiden#sthash.QhaSuSlL.dpuf

KAH KAH KAH

woit
beranikah cakap
pada mat sotong
beranikah ingkar
cakap mat sotong
MAT SOTONG


-----------

8 ulasan:

Awanama berkata...

Gua Buat Cukur Bulu Kemaluan Tujuh Hari Lapan Malam hehehee

SON OF SAIRIM berkata...

Lambat pikap gua der..lu asik gelar sotong...sotong..hehhehe...baru tangkap der....sotong dicandat guna candat mayat der...yakni..umpan palsu...mcm hadi yes...sebiji ..seekor..kena umpan palsu memang kena sotong ni...kalau pakai pelepah ayam..ikat dengan blink blink punya plastik...memang kena..bulan 7 tiap tahun...mesti kena sotong ni...pukimak punya sotong..candat sotong kurita...dia dapat kereta pulakkkkkkkkk.....kakakkkakakaa

Awanama berkata...

kah kah kah
taukeh sotong dah kena beli
guna lah islam saudara sepupu
demi mertabatkan islam saudara saudari
kah kah kah
demi kuasa demi wang ringgit demi jawatan
semua halal demi sanak saudara
mat sotong pencen presideng pas tak dapat apa apa ....kerjasama dengan jib dapat lah keduniaan sikit...tak banyak.... bagi 100 juta jib sanggup demi agama bangsa negara kah kah kah kena jual.macam.hamba abdi woit... pi tengok wayang 3 abdul...kah kaj kah

Awanama berkata...

Kelakau muka najib sedih

Awanama berkata...

Gaya TUAN IBRAHIM nih macam MAT SOTONG kena buang saja

Bila Amanat SUDAH NYANYOK , senang saja nak bungkus pencen nya

Tu sebab berani

Tak sama macam MAT SEMBAB tu TUnggul

Awanama berkata...

Tak masuk sorga jugak mamat naib presideng ni kang. Sila jgn lawan tokey, sila akur dgn keputusan wakil tuhan yg esa.

otaiblues.blogspot berkata...

najib nk letak jawatan? hahahs
buang tebiat nk mampus kot

underBear berkata...

"Dulu masa 5, 10 tahun lalu ketika Umno kuat, kenapa tidak pernah tawar apa-apa kepada PAS?” kata ahli majlis mesyuarat kerajaan negeri (exco) Selangor itu dalam satu kenyataan

>>ayat ni mcm org merajuk ja...kira klo umno kuat dlu mmg nk bergabung la? pundek