Sabtu, 30 Januari 2016

NEGARA KAPIR LEBIH ISLAMIK






Pendakwa raya Swiss minta bantuan Malaysia dalam siasatan 1MDB

Pihak pendakwa raya Switzerland meminta bantuan pihak berkuasa Malaysia dalam siasatan pencurian besar-besaran daripada sebuah firma dimiliki kerajaan yang ketika ini berdepan skandal rasuah.

Pihak penyiasat Switzerland mempercayai kira-kira AS$4 bilion (RM16.8 bilion) dicuri daripada syarikat milik kerajaan Malaysia, dana yang diperuntukkan untuk tujuan ekonomi dan projek pembangunan di Malaysia.

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pendakwa-raya-swiss-minta-bantuan-malaysia-dalam-siasatan-1mdb#sthash.NmiBqJCL.dpuf


NEGARA KAPIR

negara kapir laknat

negara makin babi

negara tak sembahyang

negara main bontot

negara minum arak

negara tak pecaya tuhan

negara tak percaya 
agama

negara tak percaya 
kiamat

TAPI kes rasuh

tetap akan siasat

malaysia mengaku

ISLAM

tapi rasuah salah guna

kuasa tidak disiasat

inilah contoh negar kapir

maju dan bertamadun
 
POOOOORAH



--------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Dulu pada eranya, Madey Kalikutti telah choba terapkan nilai Eslam, terutamanya pada pemakan gaji dengan gomen .. tujuannya untuk jadikan mereka lebih berintegriti, bermoral, beramanah dan macam-macam ber lagi.

Silap Madey ialah guru yang ngajar terdiri daripada Mael Kamus, Aron Jin, Padilla Kamsan dan Asan Ali .. mereka ini akhirnya jadi kaya raya dengan jual air doa, makanan sunah dan ceramah termasuk ceramah kontrak kerajaan.

Hasilnya kita tengok lah sendiri hari ni, yang jantan dah berjaya di ketayapkan, yang pompuan dibungkus .. tapi jentera kerajaan dah jadi semakin terok dengan perlakuan tidak amanah dan tidak bermoral. Tak caya lu tengok lah sendiri pagi-petang di persekitaran komplek Sogo.

Malah ostad2 yang baru nak tumbuh bulu dengan lantang melalak di TV, ngajak orang Islam tak payah nak kaji dan pikir itu-ini, sebab ini semua kerja orang kapir laknat tak percaya tuhan ..

Orang Islam ikut je apa nabi dah buat 1400 tahun dulu, seperti digariskan dalam hadis. Sunah semacam dah jadi wajib, tak ikut jadi dosa .. hadis yang diterangkan tak tahu duduk soheehnya atau ciptaan yahudi, main bantai je, janji maasyuuk.

Tanpa Nama berkata...

Gaya Islamik , HATI lahanat tak apa

Dah Melayu Melayu suka ber gaya

Gaya saja lah

Yang penting dapat Pau Pau Pau

Mat Kampau

Ada BILYON BILYON okay

MASYOOOKKK