Sabtu, 2 Januari 2016

ORANG PAHANG BANGUN MELAWAN







FACE BOOK


Hashim Bakar shared Penarik Beca's post.
8 hrs









































---------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Malas nak cakap apa..

Tanpa Nama berkata...

Sudah polok duit kenyang2.. dah pakat2 perut boyot.. rakyat apa depa peduli lagi????

Sultan ka..MB ka..PM ka.. sumer kaki kelentong ja.. kalo x kerana hormat terpaksa dan mentaliti cincai rakyat.. demi Allah.. kita sudah jauh kedepan dah.

Inilah puak2 UMNO haramjadah yg sandbagging dan bonsification otak2 rakyat Malaysia.

panglimo potaseh berkata...

Orang Pahang toksah buat apa-apa la .. Sultan, Embie dan kerajaan negeri dengan rasa penuh tanggungjawab dan penuh kesucian sedang menubohkan pasukan penyiasat yang tersohor, lepas dah tubohkan pasukan, lantik plak ketua pasukan dan penolongnya sekali, lepas tu .. three kah kah kah .. padan muka .. muka dah jadi merah .. kah kah kah .. sapa suruh sokong umno .. nanti kita pi makan-makan kat Pekan ye.

Kilang nadir radioaktif apa cerita .. dengan ada kilang ni rakyat makin kaya ke kayap, kalau kayap dah tumbuh jangan kasi dia merebak keliling pinggang .. nanti hilang selera gwa nak entot gadis Pahang .. kahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

apa nak di kato lagi wang dah sapu projeck kena ditunai . Jadi semua jadi buta

Nick JTK berkata...

Bauksit ni begini ceritanya...

Selama ini aku ingatkan 'ARA$ KUASA' tu adalah motto pasukan bolasepak Pahang. Tapi rupa-rupanya salah. ARA$ KUASA bukan motto tapi nama salah satu kompeni yang dapat permit untuk melombong tanah merah bukit bagi mengasingkan bijih bauksit yang merupakan bahan asas logam yang kedua terpenting di dunia. Bijih bauksit ni kemudiannya akan diblender menjadi serbuk yang dipanggil alumina. Alumina ni pulak bila dilebur kemudian dituang ke dalam acuan maka akan terhasil lah apa yang dipanggil sebagai ALUMINIUM. Maka habuk-habuk merah hasilan sampingan dari lombong bauksit ni memang MEMBAHAYAKAN KESIHATAN. Kalau tak caya cuba tanya doktor dari KK.

Jadi jangan hairanlah kalau engkau klik, Ara$kuasa.com , yang keluar nanti sedara dengan foto golf menteri agama.... 'Website under construction!'

Nazrio berkata...

Trillion doLLars USD akan
masuK pahang....
NASA datang nak buat kajian
SampeL Dan kesesuaian 'Red pLanet"
PLanet Merah Marikh....
Hollywood puLak datang
nak bikin fiLem