Jumaat, 8 Januari 2016

PENJUAL AGAMA








 PENJUAL AGAMA
penjual agama cari makan
mustahil penjual agama
berani bercakap benar
kalau cakap benar
bukan jual agama namanya
bercakap benar
ialah pejuang keadilan
dari zaman berzaman
penjual agama peranannya
menghalalkan penindasan
menyokong atas nama tuhan
menyokong dengan surah
menyokong dengan ayat
menyokong dengan hadis
ini bukan satu yang baru



Isu bauksit lebih serius berbanding vape, kata mufti Perlis 

Isu pencemaran kegiatan perlombongan bauksit seharusnya diberi perhatian lebih serius berbanding isu penjualan dan penggunaan rokok elektronik atau vape, kata Mufti Perlis Prof Madya Dr Mohd Asri Zainul Abidin.
Beliau berkata isu berkaitan pencemaran bauksit adalah lebih berbahaya daripada penjualan dan penggunaan vape.
"Apakah munasabah Islam hanya mengharamkan vape, tetapi mendiamkan diri dalam isu yang jauh lebih besar dan bahaya?
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/isu-bauksit-lebih-serius-berbanding-vape-kata-mufti-perlis#sthash.Pxh0ARRf.dpuf

KAH KAH KAH
pak samad kata
semua ini CARMA
cari makan
kah kah kah
cari makan tipu umat
kah kah kah

CARMA LAGI



------------

4 ulasan:

Nazrio berkata...

Ini Lah nama nya Jais
JiN AGAMA iSLAM SE~DUNIYA
patuH syariaH bukan patuk syariaH

panglimo potaseh berkata...

Boksit tak haram, tapi vape haram .. ini perkara gwa tak sekelentit pun heran ..

Tapi yang gwa tak paham, ngapa metadon tak haram .. tapi mungkin juga gwa paham sebab ada kilang kroni buat metadon ontong hasil jualannya pula liyun-liyun.

Jadi gwa tunggu jelah kroni buat kilang vape .. tak pe sabar sikit je .. kan ke sabar tu sotonggah daripada iman .. botol tak ostad.

Awanama berkata...

Bebudak Bahalol makan lahap gaji buta saja

Mana ada kesah sangat pada dunia

Yang penting dapat main internet facebook hujung bukan dapat gaji

Vape ada duit

BOXSHIT tak ada duit kan

Kalau hidup gaya Pau Pau Pau

Tak kan nak jual MURUKU

BEWAK mana makan MURUKU

Awanama berkata...

TT pun sama dua kali lima spesies cari makan jugak... Dulu masa baru balik Malaysia cari makan dengan Berita Harian... Sekarang dengan PKR Suara Keadilan...