Jumaat, 8 Januari 2016

TANYA AHMAD MASLAN








NGO
Rakyat perlu bangun. Mungkin perlu ada NGO yg membawa amanat atau slogan "Pembodoh rakyat, pembodoh guna agama dan pembodoh politik perlu didakwa dan dihukum sewajarnya. Berpura2 bodoh dalam hal2 merugikan negara juga perlu diaktakan". 

Selagi x selesai masalah ini, Haji Hadi yg berbalut serban 5 kilo pun suka berbuat bodoh. Jinnikologis berPHD pun ada fikrah cap ayam. Penyakit bodoh semakin merebak. on SATU INGATAN
Anonymous
on 1/8/16
ORANG FELDA
Kita orang kampong, orang felda tak de hal pasal nilai duit .. nilai duit jatuh ke, tegak ke, mosuk lobang ke, terpanacut atas perut ke, kita tak ambik pot .. yang penting kepala agong tu masih ada .. kalau duit ada kepala Lim Kit Siang, Lim Keng Yek atau kepala keling Sami Vellu, kami akan mengamuk .. kepala Amba Chia ke, Carmen Soo ke, Anuja ke ok lagi .. kami bukan rasis .. 

Mmmm mmmm kalau kepala najib atau kepala suaminya rosmah, cam na ok tak .. kalau kepala hamlau dua ekor ni ada tercop pada duit kita, duit mungkin jatuh pada sepuloh ringgit pada satu dollar Amerika .. kah kah kah. on TELAH DIBERITAHU
panglimo potaseh
on 1/8/16


TANYA AHMAD MASLAN
Apa kata TT tanya si Ahmad Maslan yg baru2 ini memenangi Hadiah Nobel kategori Hasan Malek? Sepatutnya kena ada institusi mengkaji pemikiran Hasan Malek, Ahmad Maslan, Ismail Sabri, Mufti Harussani, Mufti Pahang, Mufti Kelantan, Noh Gadut, Tan Keng Liang, Tee Chuan Seng juga banyak lagi untuk memeriahkan Industri Hasan Malek Negara. Pakatan Harapan perlu sedikit langkahmemulakannya. Jangan pandang enteng perkara ini.

 Institusi ini amat berguna untuk menilai pemikiran pemikir2 Islam Wal Hasan Malek di luar kotak mahupun diluar cakrawala. Contohnya Si Intan Payung TT sendiri yg TT amat sayangi dulu, Pemikir Lokman Adam. Tunggu dulu TT. Jangan ketawa lagi. Sabar.. jangan terburu2.

 Tolong tahan nafas seketika. Dilarang terbahak2. Saya lihat Si Lokman ini mempunyai fikrah unggul sepeeti Hasan Malek juga. Lagi satu, bakal2 pemikir ulung melayu juga perlu diperkenalkan. Idea mengunyah sireh berwarna hijau sebagai penyebab Sungai Balok dan pantainya berwarna merah amat2lah dihargai kerana on TELAH DIBERITAHU
Anonymous
on 1/8/16
AHMAD MASLAN SEGERA
Segera patuH syariaH kan AhmadMasLan Segera...!!! Swasta-kan hasan maLek Paten-kan hassan maLek Lobi-kan hassan maLek Menjadi paten patuh~syariaH haLaL yang pertama di nusantara Bersyukur lah ... ahmad MasLan beLum Menjadi hassan maLek sepenohnya... Banyak Lagi umnQ BoLeh Di caLun kan menjadi Hassan maLek syukur,.. 

Sebenarnya ini hanya SebuaH rasionaLisasi hanya sebuah Kebenaran reLatif Bukan kebenaran sebenar ahmad MasLan beLum Menjadi hassan maLek Semua ada Lah se buaH khayaLan Maknanya, singkatan story umnQ hanya berjaya MenghasanmaLek-kan 47% rakyat umnQ beLum berjaya Menghasan maLek kan anak2 bangsa maLaysia umnQ beLum berjaya Mengswasta~kan bangsa, Agama isLam Dan semua agama, Bahasa serta sultan meLaka UmnQ beLum berjaya... Kesiyan meLihat kelaku on TELAH DIBERITAHU
Nazrio Dond DoLLa
on 1/8/16






-------------

4 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Maslan Kontot atau Ahmad Maslan baru nak cuba mencabar kebiolan Hassan Malek, tetiba muncul pula secara mengejut Hamza Zainuddin menunjukan betapa biol dan bodoh nya dia, apabila menyuruh rakyat bawa bekal setiap kali nak keluar rumah atau bekerja.

Aduyai .. bayangkan setiap orang membimbit keropai (beg) yang penuh dengan barang makanan .. nak bawa handbag lagi .. waktu lepas makan dijamban opis, penuh dengan staff basuh tupperware .. kah kah kah puki mak betul menteri ini .. takde siapa yang boleh kalahkan Hassan Malek, dia tetap unggul.

Nazrio berkata...

Bayangkan idea ini di terima~kasih masaL maLaysia, tiada yg bawak Wang kertas Lagi...system barter berjaLan baLik...musnah capitalism, musnah Lah imperialism, Zionism semua....yang tinggaLkan semua mampus...umnQ saja hv tinggaL onLy

Awanama berkata...

Hassan malik tu the chosen one tapi Ahmad maslan the only one kah kah kak

panglimo potaseh berkata...

Tambang bas pun boleh di bayar dengan nasi sebungkus .. kah kah kah .. 1 hari beribu bungkus drebar bas tu dapat nasik .. na jual takde sapa nak beli kah kah kah .. kalau Si Hamza ni selalu bagi idea, boleh dia dapat pingat perak .. Si Maslan turun gangsa.