Selasa, 24 Mei 2016

PEJUANG BANGSA








INILAH RUPA

PEJUANG 

BANGSA

Kantoi curi henfon di lowyat....! UPDATE Bideo FULL dari PDRM page ...

mforum.cari.com.my › Forum › Semasa › Isu Semasa

Translate this page
Jul 13, 2015 - 25 posts
Laporan polis ini berkait ekoran kes curi yg dijadikn Thsl Rpt:-23347/15. ... menangkap lelaki melayu yang telah curi telefon bimbit petang tadi.

Pekerja di Plaza Low Yat kecewa kes curi telefon dijadikan isu ...

www.astroawani.com/.../pekerja-di-plaza-low-yat-kecewa-kes-curi-...

Translate this page
Jul 14, 2015 - Kekecohan di Plaza Low Yat tersebar di laman sosial seolah-olah berunsur perkauman sehingga menimbulkan kebimbangan orang ramai ...

Insiden Low Yat Kenyataan Ketua Polis meragukan - peguam tertuduh ...

www.astroawani.com/.../insiden-low-yat-kenyataan-ketua-polis-me...

Translate this page
Jul 14, 2015 - Peguam bagi suspek kedua kes curi telefon bimbit di Plaza Low Yat menafikan beberapa tuduhan yang dibuat Ketua Polis Negara (KPN) Tan ...

BERNAMA - Pekerja Di Plaza Low Yat Kecewa Kes Curi Telefon ...

www.bernama.com/bernama/v8/bm/.../newsgeneral.php?i...

Translate this page
Bernama
Archived News (14/07/2015) : Pekerja Di Plaza Low Yat Kecewa Kes Curi Telefon Dijadikan Isu Perkauman. Untuk berita penuh, sila langgan di ...

Pencuri telefon Low Yat dipenjara 4 bulan, didenda RM1k

 | May 24, 2016
Majistret membenarkan Shahrul Anuar menangguhkan hukuman sementara menunggu rayuan.






KUALA LUMPUR: Mahkamah Majistret hari ini menjatuhkan hukuman penjara empat bulan dan denda RM1,000 kepada seorang pencuri telefon bimbit Lenovo bernilai RM800 di Plaza Low Yat tahun lalu.
Majistret, Nur’Aminahtul Mardiah Md Nor menjatuhkan hukuman itu kepada Shahrul Anuar Abdul Aziz selepas memutuskan pihak pembelaan gagal menimbulkan keraguan munasabah terhadap kes berkenaan.
“Tertuduh dijatuhkan hukuman penjara empat bulan dan tambahan satu bulan penjara jika gagal membayar denda RM1,000,” katanya.
Terdahulu, peguam Shaharudin Ali dalam hujahnya berkata, anak guamnya melakukan jenayah itu akibat tertekan.

KAH KAH KAH

woit

pejuang melayu

ini penyamun

kah kah kah

semua sama

samun curi

rembat bedal

menteri rembat

rakyat kena sebat

PENYAMUN
-------------

5 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Aku melayu .. hidup mati aku adalah untuk melayu .. aku pejuang melayu .. melayu tu adalah diri aku .. kalau ada peluang merembat aku akan rembat semuanya dan sapu sehingga licin, semata-mata untuk perjuangan aku membela melayu .. hanya untuk diri aku yang melayu ini.

Aku ulangi lagi .. melayu tu adalah aku .. aku rembat, sapu untuk diri aku, untuk anak-anak aku, cucu-cicit aku yang kesemua nya melayu .. itu lah yang telah dilakukan oleh Razak, Usin, Chedet, Tiduri dan terkini Isteri Rosmah .. berjuang untuk melayu .. bukan untuk aku yang juga melayu, melayu yg belum ada kuasa lagi .. paham tak.

Tanpa Nama berkata...

Pecah jobor pejuang melayu ni nanti kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Ini MELAYU lah

Apa lah Malaysia tanpa Melayu pun

SAPUMAN JUNIOR tak apa

Bagi chance umur 60 sudah boleh jadi SENIOR

Bilyon Bilyon pun boleh

Cakap dengan KIJANG di Arab

BADAK di sini


TRILYON TRILYON pun boleh

Tanpa Nama berkata...

http://greenboc.blogspot.my/2016/05/pemuda-amanah-tegas-amanah-bertanding.html
baru betul bagi menyelesaikan masaalah Menteri Besar Selangor ..
PKR masuk Blog ke 3

Tanpa Nama berkata...

aku cukup pelik dengan melayu nie...amar maakruf nahi mungkar...yang rasuah yang kutip wang yang tipu bangsa sendiri diangkat sebagai khalifah akhir zaman.. yang cakap betul..yang menyeksa diri kerana rakyat ditolak oleh melayu islam...mana silapnya.. adakah mereka dididik sebegitu rupa sejak kecil..tidak kah sejarah melayu tidak mengajar apa apa selama ini..adakah semua hanya berkitar dalam wang semata-mata ? tetapi yang pasti melayu akan hilang jua...bukan kerana cina bukan kerana india bukan kerana bangla bukan kerana nepal...kerana orang melayu sendiri sudah berubah...bukan saja mudah lupa jasa orang kepada kita tetapi bangsa melayu akan diperintah oleh warga asing demi mengejar kekayaan duniawi...cuba tengok...yang bersekolah yang ada degree yang ada master pun layu kerana duit..kerana jawatan...kerana pangkat...apa nak jadi melayu...setakat salahkan bangsa lain tiada guna...cermin diri...lihat apa kekurangan bangsa itu sendiri...sejauh mana mahu menadah tangan ? sampai mana minta bantuan tanpa usaha sendiri mengorak kejayaan ? sedih pilu memikir nasih bangsa melayu kerana diperbodohkan dengan wang ringgit...bagaimana masa depan negara ? adakah bangla ambil alih segalanya...adakah nepal menjadi polis nanti...adalah myanmar menjaga kilang semua..wal hal anak melayu merempit siang malam...letih woit kah kah kah sekadar melepas perasaan kah kah kah