Khamis, 13 Oktober 2016

SIJIL SYORGA




DAPATKAN SIJIL SYORGA
jgn marahkan cikgu agama ni..dia juga meniru dari kerajaan saudi..ulama balak dikelantan bukan suka2 tebang balak..ulama balak sedang menjalankan projek modenisasi..modenisasi ini adalah projek yg sama dilakukan saudi keatas mekah.selain membina big ben dimekah, kerajaan saudi telah memodenkan semua gunung2 batu ciptaan tuhan kpd batu2 ciptaan manusia kaya raya.seandainya projek ini tidak diredhai tuhan maka projek ini akan gagal..

namun projek memodenkan mekah sudah berjaya sbg tanda syukurnya tuhan kpd umat2 saud yg berjaya mebina dan mcantikkan lg mekah kota suci itu..kpd hajah2 haji2 yg mati ketika kren terbalik, semoga allah menitipkan sijil2 syorga kpd kalian..

sijil2 syorga juga bole didapati dari presiden pas hadi kluk klak dan bole juga didpti di pejabat ketua umno sabak bernam melalui al syeikhul datoki jamal jawa al bakar sekinchi..jgn buat terkejut atau taktau bahawa sabak bernam mempunyai byk pondok2 pengajian usul, tarikat, hakikat..di sabak juga ramai kiai2 yg cemerlang on REMBAT BALAK DI KELANTAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/12/16





-----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bulan puasa akan datang pokok nak rantai setan dah kurang. Makin banyaklah yg akan berkeliaran...

Kah kah kah

*
**

Tanpa Nama berkata...

TT rasa sultan mana bakan jadi agong? Johor ka Kelantan?

http://www.malaysiakini.com/news/358948

*
**

Tanpa Nama berkata...

Dey ane, pokok bukan tempat rantai setan ke, orang ke. Pokok tempat gantung orang, macam kkk buat. Nak rantai orang atau setan kat dalam kandang rimau ke, kandang badak ke, di zoo.

Tanpa Nama berkata...

http://www.malaysiakini.com/news/359029

Apa akan jadi pada isu hudud & balak...?
Tungguuuuuuuuuuuu......

*
**