Rabu, 19 Oktober 2016

SPR MILIK GEROMBOLAN




MENCENGKAM SPR






Komrad TT Isham, Saya sependapat dengan komrad selagi gerombolan mencengkam SPR dan agensi-agensi kerajaan yang lain, maka perlaksanaan pilihanraya yang adil, bersih dan telus usahlah diharapkan dan selagi itulah gerombolan akan terus berkuasa. 

Malangnya rakyat kita tidak punya keberanian seperti rakyat di negara-negara jiran. Saya pernah tanya kepada seorang pendatang dari seberang tentang risiko datang ke Malaysia menaiki bot demi mencari rezeki, katanya mudah; "pak, demi sesuap rezeki, aku sering makan ikan, kiranya takdir aku tewas di lautan, aku rela badanku dimakan ikan!". Itulah moralnya, keberanian untuk perjuangan hidup. on PRU14 TABUR TABUR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/19/16



----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PASSWORD NYA MUDAH SAJA

"b a h a l o l"

Tapi biasa lah lahanat pun boleh dapat hidayah

Moga moga bebudak SAPU PAU RAKYAT berani berubah sebelom KIOK

Semua kena soal dalam KUBOR jugak kan

Lahap duit rakyat tapi gigit rakyat

Sudah macam QHINZIRE pulak

Melayu lah , apa lagi.....