Selasa, 6 Disember 2016

MAKIN RAMAI TOLAK NASI



NASI ORGANISATION
***umno = united melayu nasi organization*** Cisss! Kalau di sekolah dulu cikgu matematik aku ajar formula umno=nasi maka nasi=umno, dah pasti dengan 200% keyakinan diri yang aku sekarang ni dah masuk putih (masuk melayu = jadi orang melayu bukan masuk islam, maka masuk putih = jadi orang putih bukan masuk kristian). 

Sebabnya aku dah takkan makan nasi lagi dulu kini.dan selamanya. Tak pun mungkin aku yakin aku mengidap sakit bulimia, tiap hari makan nasi je muntah hijau on MAKIN RAMAI TAK MAKAN NASI
Anonymous
on 12/5/16

BERAS SIAM IMPOT
Tengahari tadi aku makan berbutir butir nasi. Setiap kali aku nak suap, tidak pulak aku nampak ada cop logo umno atas mana-mana butir nasi tu. Atau nombor talipon najib ke. Dah tu kalau nasi itu dari beras siam impot, adakah umno telah rebadge/rebrand dari beras siam jadi beras umno, macam proton rebadge honda accord jadi proton perdana? 

Kalau orang sarawak makan nasi beras bario, adakah beras itu juga telah di rebrand dan di ambilalih jadi beras umno, walaupun dalam sarawak tiada umno? Beres ke ataupun berak ini punya cara najib berpikir pasal beras? on MAKIN RAMAI TAK MAKAN NASI
Anonymous
on 12/4/16








---------------------

Tiada ulasan: