Sabtu, 11 Februari 2017

INI BUKAN BIAWAK





INI BUKAN BIAWAK
bro tt..tolong jgn letak gamba biawak berlidah cabang..sesungguhnya biawak yg berlidah cabang itu tiada la mendapat duit sebanyak rm90juta.

walaupun biawak lidah bercabang dan makan bangkai, tp biawak tak jual agama demi mendpt bangkai..tidak tidak..itu bukan perangai biawak..dan biawak padang pasir lagi jahanam nasibnya bila banyak biawak2 pasir dikorbankan dibunuh demi melampiaskan nafsu kote dan faraj..

biawak juga sudah kehilangan habitat kerana hutan2 dan balak2 sudah dimusnahkan oleh hafiz dan hafaz quran hadis... on SATU KENYATAAN PARTI ISLAM YANG JELAS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/10/17




--------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kasihan BEWAK

BEWAK SERBAN pun jadi mangsa

Walhal BEWAK nih tak pergi sekolah , duduk pondok saja

Hal hal dunya pun BEWAK dapat busok nama

Tanpa Nama berkata...

Jelas agama diguna Tuhan utk mengingatkan manusia akan kekuasaannya dan hari pembalasan.

Namun, agama jugalah amat tuntas disalahgunakan manusia dan lebai2 serta sekutu2nya akan ayat2 Tuhan untuk mengkepalabutuhkan, mempukimakkan dan mengharamjadahkan orang lain, juga supaya dirinya dilihat suci sesuci holier than thou dan dilihat semulia nabi2 dan rasul2.

Justru, ini mmg modus operandi sejak berzaman akan pegawai2 tertinggi gomen, ahli2 politik, mandor2 syarikat swasta demi mengkepalabutuhkan orang2 bawahan drpd mempertikaikan , melawan , menegur akan salahlaku dan ketidakadilan yg dilakukan para haramjadah2 ini.