Sabtu, 18 Februari 2017

JUAL AIR JAMPI PULAK




JAMPI KE DALAM AIR
kes doa ni bukan kes baru..dulu kalo anak2 nak periksa, mak bapak akan minta air doa penerang hati dari tok2 imam, tok2 kiai..kalo sakit pun minta tok2 bacakan doa..

pusat harun jin pun ada servis ini yakni bacaan2 rukyah dijampikan didoakan kedlm air2 kemudian diletakkan harga..saparti di mekah, air zam2 tidak dijual tp bekasnya wajib dibayar..

sama dgn kes valet ni, ayat dari tuhan dan upah mengumat gamitkan bacaan dlm bahasa arab itu adalah utk manusia yg pandai bahasa arab dan tak semestinya hafiz hafaz atau ada gulungan doktor atau tunduk tawaduk.tuhan tidak kenal ada degre ke diploma ke.

kini semua itu jd bisnes yg lumayan..kenapa ini berlaku??ini kerana balik dari middle east dan takda kerja..barang perlu difahami, belajar di middle east perlukan wang dan modal..kalo setakat belajar kat tahfiz ipoh, takyah la nak lebong lebih2..

budaya middle east dgn budaya serta bau2 di ipoh itu tak sama..diipoh ada babi, di middle east ada dhab..jgn marahkan valet doa ni kerna pusat harun jin on NIAGA MAKIN RANCAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/17/17





------------------

Tiada ulasan: