Khamis, 2 Mac 2017

RIBA ITU INTREST CAKAP ARAB






RIBA ERTINYA INTREST  CAKAP ARAB
oit bro..kata member kafir harbi gua, interest rate yg tinggi adalah akaun islamic..kwn gua suruh gua buka akaun2 islamic fix rate ke apa ke..interest rate tu bukan riba bro..
riba tu ckp arab..
nabi tak ckp omputeh so kira bole join la...

kes skim cepat kaya ini mengingatkan gua akan satu cerita seorg prof yg dibuang negara egypt serta disruh mdiceraikan bininya kerana prof ini membongkar skim yg dicipta oleh seorg prof di al azhar yg pada mulanya skim itu cuma kumpul duit, bila duit dah banyak tetiba skim itu dihilangkan..

gua lupa tajuk buku dan prof yg kena buang negara tu..utk makluman, al azhar banyak memesat prof2 yg tidak sehaluan dgn universiti atau kehendak pemerintah..so bukan semua student2 al azhar wajib dipercayai bulat2 walupun berjmabang,berjubah, fasih arab.. on SKIM CEPAT KAYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/1/17





--------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

saya tahu tajuk buku tu..suara orang buangan..prof tu nasr hamid abu zaid..universit kaherah, jalan daaa...itu bukan buku hadis, bukan buku hukum..