Selasa, 13 Jun 2017

SELAMAT BERBUKA









ESOK MASUK

SEMBILAN

BELAS HARI
hari selasa ini panas
tapi berangin
gua nyaman
relax tidoo

berbuka petang ini
gua ada jemputan
dari orang kapir
yang makan babi
yang minum arak

kalau gua tak dapat bidadari
gua rasa okay
kat dunia ini gua
enjoy de menjoy

ah! indahnya hidup ini
hidup hanya sekali

walau pun jemputan ke restoran
gua masih bawa
petai dan jering
gua rasa restoran ini
pasti tak ada petai dan jering

makan tanpa petai
makan tanpa jering
macam minum stout campur air
macam minum beer takda gas

restoran mana
restoran apa
ini restoran tanggung sendiri

SELAMAT 

BERBUKA




---------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Picit kuat kuat itik panggang dari kepala sampai ke ekor. Kemudian tadahkan mangkuk dibahagian pungkok itik. Akan keluar semua cairan dari pungkok itek. Cairan ini amat berkhasiat untuk menguatkan tenaga batin jika diminum setiap hari. Lihat itek... Lepas senggama spring nya pun masih kuat terjulur julur. Selain dari itu juice itek panggang ni juga amat lazat untuk diminum.
Kah kah kah