Rabu, 16 Ogos 2017

DONGENG TOK ARAB






TUKANG

KARUT BUAT

KARUT LAGI


KOMENTAR

KELANTAN DIBAWAH 
PARTI ISLAM
RAHAI MAHAI
HUTAN BALAK 
LINGKUP MINGKUP
REMBAT REMBAT REMBAT
BANDAR KOTOR MOTOR
PEKAN BUSUK MUSYUK
KAMPONG KARAM MARAM

KALAU INI CONTOH
KERAJAAN ISLAM
MALAYSIA HANCUR MANCUR

TAPI SEMUANYA
BERMULA DENGAN
BISMILLAH
KAH KAH KAH
Pas komited selamatkan negara dengan Islam
SHAH ALAM - Pas mendakwa Pakatan Harapan bukan wadah untuk menyelesaikan masalah negara dengan Islam.

Ahli Parlimen Kuala Nerus Tuan Haji Mohd Khairuddin Aman Razali at-Takiri mendakwa, Pakatan Harapan hanya berminat untuk menyelamatkan kedudukannya berbanding mahu menegakkan agenda Islam.

"Sebarang perbincangan kerjasama pilihan raya yang kononnya untuk menjatuhkan BN, hakikatnya hanya untuk menyelamatkan kerusi parti tertentu dengan menjadikan jentera pilihan raya Pas sekali lagi kuda tunggangan sepertimana yang berlaku dalam Pakatan Rakyat.

KAH KAH KAH

TAK MASUK

AKAL 

TAK LOJIK

KALAU ISLAM

DAPAT SELESAI

YG PERTAMA 

JADI CONTOH 

DUNIA

PASTILAH 

NEGARA ARAB

ARAB FAHAM 

BAHASA

QURAN

TAPI YANG 

PALING 

HAMPEH 

ARAB SAUDI


KAH KAH KAH

WOIT 

JANGAN TIPU 

MELAYU 

DENGAN 

DONGENG 

TOK ARAB

CUKUPLAH

DENGAN 

DONGENG

DERMA 2.6 B

KAH KAH KAH

--------------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kito jangang salahkang kerajaang islang kelantang. Bumi islang kelantang kono torangkang hutang untuk jadikang kelantang nogori padang pasir koring kontong .. sunah oooo .. nabi dulu pong tinggal di padang pasir koring kontang. Mu pahang tak.

Tanpa Nama berkata...

Old man biarla senator yang berbahagia hussam yang menerajui kelantan Oldman jadi la insan yang Goodman.i told you something old man senator yang berbahagia hussam yang layak membuat cetusan idea idea pembaharuan dikelantan aurora itu hanya pada yang berbahagia hussam.Old man jadilah pemimpin yang baik berundur itu langkah terbaik untuk kelantan.Old man panji panji pas telah hilang bersama limpahan bah yang berlaku dimusim yang lalu dan telah ku jarahi jajahi segenap ceruk kelantan dan kutemui sesuatu yang membuat hati ku prejudice.Old man jaganla begitu begini lagi berila laluan pada yang berbahagia hussam.Old man padahemat ku kekuatan pas tidak lagi ampoh dan harakahnya kusam.Oldman kekuatan selangor bukan pada selangor kininya ataupun pada memanda menterinya tetapi kekuatan itu terletak pada rakyatnya yang keluar dari kedaifan pemikiran.Oldman jadilah Goodman tetapi tetapi jangan sampai Overdose Goodman.. Haram hukumnya.Oldman manifesto itu Satu kekuatan gagasan cetusan itu datang dari pemimpin pemimpin Rakyat. Mengagas dan membentuk party dan keperpatian yang stable .Rakyat memerhati dan mimilih yang terbaik . old man hidup sementara jadilah insan yang berguna untuk orang lain miskipun perit tapi inilah kebidupan.Oldman selidikilah pintu pintu rezeki sebahagian nya untuk kamu dan sebagianya untuk menduga kamu dan sebahagian untuk dizakatkan dan sebahagian untuk menzakar isteri isteri Baru??? Old man semakla harta kamu dari sumber yang mana?haruskah mendapat rezeki dari kegetiran orang lain?Old man sebahagian harta kamu akan menjadi milik keturunan keturunan kamu jadi berlaku adillah pada diri kamu dan sebahagian menjadi milik simiskin.Oldman bersarala jadi ahlil politics jika tiada kemampuan rakyat menilai kamu.Oldman jauhkanlah dari desas desus yang kurang enak kerana ianya akan mengangu pribadimu.Oldman Alquran masih ada al hadish masih ada cukuplah al sunah sahaja menjaga peradaban kaum muslimin.Oldman pas sudah buntu dan tiada membentu.

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin Arab ni jadi gitu bukan krn tak faham Al Quran tpi dtimpa sakit spt pemimpin2 Melayu d Msia ni. Sakit kaya n krn trlalu lh kaya n bnyk nya duit serta ada power, rase boleh hidup lama d dunia ni n takkan mati2...