Selasa, 26 September 2017

BODOH TAK DAPAT DITOLONG








BODOH
bro isham..adalah berbaloi kalo kencing pakcik dan makcik felda..sb pakcik dan makcik felda ini bodoh, bukan setakat bodoh malah mereka tutup mata, tutup telinga ketika diberitahu akan kebenaran najib sedang menipu mereka..malah generasi2 mrk juga mneruskan kebodohan..jesteru adalah baik sekiranya felda terus dibiarkan mampus dan terkubur..

TAK DAPAT

tak perlu diselamatkan lg sb warga2 felda sendiri hanya pentingkan wang, dedak dan duit2 saham yg mereka tidak akan dapat..zakat rugi, kita tutup zakat, kwsp rugi, kita tutup kwsp sb tokey2 kaya selalu guna duit kwsp kita utk bina kilang kmudian mjual harga mahal kpd kita..tak perlu kita nak gunakan duit kita utk selamatkan felda ke zakat ke kwsp ke..

DITOLONG

lu baca mengenai muda mudi tak daftar mngundi sb mrk katakan umno dan harapan itu sama? kalo muda mudi takkan amik tahu, muda mudi mencari alasan agar tak melawan taknak ditangkap tak nak diseksa, maka apa perlu diselamatkan felda, kwsp dan lain2..langkah penyelamatan perlukan dana lain lagi..takyah la on NAJIB KENA KENCING
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/22/17







--------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lahir bodoh, salah moyang!
Mati bodoh, salah siapa?