Isnin, 25 September 2017

SERAMBI HA HA




SERAMBI

Oi tt kau ni makin tua makin nyanyuk macam ponteng kelas sains sepanjang sesi persekolahan. Kalau kau dengar cikgu sains ajar, baru kau tau besut tu bukan dalam kelantan atau serambi mekah, tapi dalam terengganu iaitu tempat serambi rumah haji hadi.

HA HA

Tapi bukit keluang tu aku tak tau la kat dalam besut atau dalam kelantan sebab aku sekolah dulu geografi pun cukup makan je, kalau keluang atau keluangman haaa aku tau la. on DUA SOALAN YA USTAD
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/24/17




---------------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Besut tu sempadan Kelantan dan Tengganu .. secara fizikal ia di Tengganu .. secara sosial ia condong ke Kelantan. Apa pun kedua negeri ni syok dengan Islam secara fantasi.

Tapi aku syok nengok saekor hamlau yg punya geografi cukup makan ngajar geografi pada Tok TT yang tak tau apa tentang geografi.

Apa pun awek kat Besut ni cukup jinak sejinak jenahak masak kari dengan bende.. phooh .. lu tak caya lu boleh terai.

Tanpa Nama berkata...

Sesiapa yang habis mengaji sains sekolah rendah kebangsaan akan tau dengan mudah, keluang bukan dalam kelantan, bukan dalam besut, bukan dalam busut. Keluang dalam gua. Tapi orang putih ada kata keluang keluar dari neraka, bat out of hell.

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah korang ni bercekak bagai nak rak tapi keluang bukang busut, keluang busuk!