Selasa, 3 Oktober 2017

LANCHAULAH USTAZ




LACHAULAH

hang suka tengok porno
hang suka tengok jantan
jilat puki untuk kebersihan
hang suka tengok
pompuan jilat butuh
untuk kesucian
mustahil hang
tak jilat bersih
saperti adigan yang hang ditonton
dalam bilik hotel di hamburg
german



----------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pantat kau la tt, kau guna la istilah yg betul.. cunnilingus dan fellatio. Tu laa kau suka sangat kutuk ulamak, tulis pun dah makin merapu rapu.

Tanpa Nama berkata...

kantuik waanglah bidadari jermen datang dgn dress hottest ber g-string memperkenalkan diri.. hai I'm jasmine and walcom to paradise.. eeeermmm tak goyang kepala lutut lhu.. huhuhuhu u have a better banana Lal Lal came darling let's do it some fun.. takgila dibuatnya pokcik oii jika tak dilunas taktuntas solat solatpon tak khusuk.. nak khusuk macamana dah gi2 gi2 tote....jasmine let go to the zoo.. eyyaaaaaeee

Tanpa Nama berkata...

Duit gaji Uztaz dapat tiap2 bulan, suci dan halal toyibban? Kalau gaji itu duit GST, sudah tu pastikah ianya patuh syariah? Mana sanad dan matan pasal GST?

Ya Uztaz, bolehkah kita pakai hadis yang sanad dan matannya dari Ulamak yang makan gaji atau menyokong Khalifah Mabuk Dunia dari kerajaan Umayyad, Abbasid dan Othmaniyah?

Tilam yang Uztaz tidur di German tu sudah pastikah suci zahir dan bathin ? Mana tahu ada Minah German buat sex dengan anjing atas katil sebelum Uztaz tidur? Air Mani anjing waluapun sudah kering menjadi najis semula kiranya badan Uztaz berpeluh sebab2 tertentu.

Sejadah yang Uztaz pakai di German sudah bakar belum? Manalah tahu ada bulu anjing polis yang tertinggal di atas karpet di bilek hotel dan melekat di sejadah uztaz. Biasalah itu Uztaz, polis German pakai anjing untuk buat spot check cari dadah atau bom?

Ya Uztaz, susah ni Uztaz, Uztaz kena samak satu badan, dari ujung ubun sampai ke ujung kaki, sesiapa yang pernah bersalam atau peluk uztaz pun kena bertaubat dan samak badan mereka juga sekiranya meraka mahu solat dan ibadat mereka diterima Allah.

KUNYAH WAL SIREH

Nazrio berkata...

Pakai ayat ringkas sudaH Laa, jgn saintifik sgt call that cunt cLintit onLy is enafgh on make pubLix cunt'fuse

Tanpa Nama berkata...

mangkok punya sang ustaz..takyah cite dobi dan kebersihan..cuba lihat rnr atau tempat2 persinggahan dari madinah ke mekah..lihat taik2 islam bertebaran sana sini, tanpa flus, tanpa diurus dgn quran dan sunnah..cuba jd cerdik mcm nik abdoh sikit..jgn letak utk muslim, letak la haiwan peliharaan dilarang dibawa masuk..so takda la org2 islam bawa kucing dan letak kucing dlm mesin basuh..kat mesin tukaran wang itu letak la hanya wang sumber bersih saja diterima, wang2 derma rm90juta adalah diharamkan..kalo dah islam gagal dlm pengurusan, apa cite nak rampas putarjaya dari umno bn..