Selasa, 3 Oktober 2017

SPRM DAPAT LIMA JUTA





SPRM
Berdailog dengan tuhan: .. saya kalau makan rasuah dah tentu lama dulu saya bom & bakar SPRM dan opis nye sekali .. kedebam,kedebum bunyinye.. mcm C-Ompek. Tapi korang apa tahu .. saya bagi 5juta ikhlas untuk kebajikan SPRM. 

MASYUUK

Bukan 5 juta untuk pi holiday, pancot-pancot dan nogok todi. Saya buat kerana Allah kamu tahu. Senalam saya bukak ibu pejabat SPRM .. ini komplek anti-rasuah yang terbesar dalam dunia kamu taauu. 

LIMA JUTA

Berita ni TT mana nak siarkan .. puki mak betul .. tahu cakap den molahap rasuah jo. Lepas saya UP-gradekan SPRM .. kompom tak kedengaran lagi, story tentang ORANG KITA lahap rasuah .. BERSIH. on
 GUA TAK MAHU STORY
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 10/2/17





----------------

Tiada ulasan: