Khamis, 23 November 2017

BILA NAK TUTUP YOUTUBE







SOJONG

Fahaman atheis dibendung kerajaan

KUALA LUMPUR - Kerajaan komited untuk membendung penyebaran fahaman atheis yang kini disebar secara terbuka kepada umat Islam di negara ini.

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Tuan Haji  Asyraf Wajdi Dusuki berkata, kerjasama antara Kementerian Dalam Negeri (KDN), Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim), Jabatan dan Majlis Agama Islam Negeri (Jain/Main) dan Polis Diraja Malaysia (PDRM) diwujudkan bagi memastikan fahaman tersebut tidak berkembang.

"Penyelarasan maklumat dan tindakan badan ini diselaraskan melalui Mesyuarat Pemandu Menangani Ancaman Akidah Peringkat Kebangsaan (Japas).



BILA NAK

TUTUP

YOUTUBE?

KAH KAH
-----------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Dah islam tu iendah .. dah islam tu moodah.. dah islam itu syumul .. lengkap, sederhana, macam syok lagi. Apasal mau takut sama athies .. masok athies apa dapat ..bila mati nanti entot seekor bidadari pun tak dapat?

Tanpa Nama berkata...

tuan haji anak dusuki ni bodoh yg ingin dilihat pandai dan alim..jgn ingat org islam itu tidak ateis..jgn fikir hajjah tudung labuh, haji serban merah itu tidak ateis..bukan setiap waktu setiap masa sesorg itu dlm islam..banyak saat dan ketika sesorg itu dlm keadaan ateis atau dlm keadan tidak bertuhan..contohnya, najib kepala bapak tun razak menganut islam sunnah walrasuah, pada ketika najib melakukan pencurian wang 1mdb atau ketika najib sedang enak memancut air nikmat dilorong depan dan belakang antantuya yg bukan isterinya, apakah najib masih bertuhan? apakah tuhan wujud ketika najib melakukan maksiat dan pencurian?contoh kedua adalah paling mudah, apakah menteri jakim , jamil khir itu bertuhan allah dan bersyariat muhammad pada ketika dan saat jamil khir berjoli dgn wang yapeim bersama isteri tercinta? apakah sekonyong2nya tuhan itu bole diduga dan ditipu dgn wang 1mdb atau wang rm90juta??kalo islam itu lengkap, apa ditakut dgn ateis..kalian org agamawan, bercakap macam kalian tuhan sekalian alam.takut kpd ateis megalahkan takut kpd perasuah dan peliwat sperti anak lelaki tun razak..teruskan wahai haji hajah menunjukkan bodoh kerana najib akan mengankat org2 bodoh menjadi menterinya..after jamil maybe asraf..rebut la dunia sementara najib masih berkuasa..