Rabu, 18 April 2018

MENTAL








MENTAL
JANGAN RISAU

JANGAN TAKUT

SAKIT MENTAL

TAK BERKUMAN

TAK BERJANGKIT



Pemimpin pemuda PAS Kelantan pertahan kenyataan 'malaikat turun mengundi'


Selepas dihujani kritikan dan sindiran di media sosial, Timbalan Ketua Pemuda PAS Kelantan, Nor Azariza Mohd Alawi tampil mempertahankan kenyataannya berhubung "malaikat mengundi".

Beliau menganggap kritikan orang ramai terhadapnya tidak bersandarkan ilmu yang jelas, sebaliknya atas dasar tidak yakin dengan kemampuan malaikat untuk berbuat demikian.

"Saya nak sebut tentang kepercayaan kita, beriman kepada malaikat. Kita kena sedar malaikat makhluk Allah dan tidak pernah ingkar dengan setiap perintah Allah kepada mereka," katanya dalam video yang dimuat naik Facebook Kelantan TV hari ini.

Justeru, beliau berkata kenyataannya tempoh hari untuk menunjukkan bagaimana Tuhan boleh membantu mereka yang memperjuangkan Islam.


PERCAYA PADA

KARUT MARUT

BUKAN SATU 

JENAYAH


DAN TAK BUNUH

SELERA UNTUK

MAKAN MEE SIAM

-------------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Maknanya, calon pas yg bertanding nanti kalau menang sebab allah tolong dan kalau kalah tu sebab allah tak tolong? kenapa allah pilih2 kasih, sebab ada calon yg byk dosa ke? bukan semua ahli pas ahli syurga ke?

Tanpa Nama berkata...

PAS ni lagi. dah la balik ngaji lg

Arie_73 berkata...

Bodoh punya lebai...dpd suruh malaikat pegi mengundi...baik suruh mslaikat tukar je Adi Wang jd Najib..takyah susah2 mengundi..bangun pagi esok aikk..Najib dah pakai kopiah sambil mengkafirkn Lim Guan Eng...

Annoy berkata...

Nak tanya... macamana nak tengok mlaikt tu.... yg jaga kt peti undi nak sengetkan mata atau nak sengetkan kepala.. yg perempuan pakai jubah dan tudung tak...

Tanpa Nama berkata...

Saja nak tahu, Nor Azariza Mohd Alawi ini spesis Sajat jugakah? Malaikat pun ada ic dan berdaftar dengan SPR sebagai pengundi jugakah?
Aku percaya malaikat itu wujud, cuma ustaz tak pernah beritahu malaikat pun ada ic.

Tanpa Nama berkata...

Kalau kau merapu, menipu dan maki hamun tetapi selit ayat Quran Hadis dan pakai serban, orang Melayu tak panggil gila. TT boleh cuba. Doa makan pun boleh.