Selasa, 17 April 2018

PASAL APA PESAWAT ANTONOV SAMPAI




PASAL APA
Abam tt, saya sudah ikut apa abam tt suruh. Saya masuk tandas supaya sendiri tanpa gangguan orang lain dan saya fikir, fikir dan fikir. Hasilnya saya gagal dapat jawapan :( sebaliknya saya fikir satu soalan pulak: 

PESAWAT

 ANTONOV
Apakah pesawat super-gergasi Antonov tu datang malaysia kerana disewa khas oleh keluarga Rosie dan al-Jib, untuk mengangkut segala harta karun, harta rampasan/rompakan dan derma berjumlah beribu tan setelah dikumpul bertahun-tahun, 

SAMPAI KLIA

untuk dihantar ke satu stor simpanan di luar negara selamat daripada disiasat, dibeku dan disita, akibat sudah mencium firasat yang dilaporkan samada oleh unit risikan bukit aman atau oleh guruji/bomoh king akan kalah di Pru14??? on ANGKAT BERAT BERAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/17/18





---------------------

Tiada ulasan: