Jumaat, 11 Mei 2018

LAGI DARI PEMBACA







@TT




BACA & BACA
Incredible hulk /bruce berkata... Aku sentiasa MARAH.. .. kau aku rasa.. Sejak 9 hb semalam.. Kau punya jiwa pasti macam baru first time melancap masa belasan tahun dulu... ...NYAMAN je.... Kakakkakakakkaka... Aku Pung.... Kakakakkakak. .Sama lah kita semuaaaa.... Kakakakakka on DARI PEMBACA
DIDI KOTA BELUD
on 5/10/18

Kepada peminat Pakatan Harapan,pembaca tukartiub@Hishamuddin Rais,sila. Beri cadangan kepada Kerajaan Baru agar tt@isham Rais dilantik sebagai senator utk membolehkan beliau ke jawatan Menteri sebagai menghargai usaha beliau selama ini. on KITA ADA KERAJAAN BARU
Anonymous
on 5/10/18

Tahniah tt,anda berjaya menghasut..tugas anda telah berjaya setelah sekian lama anda menghasut.. Aku dulu kuat bn baca sikit2 je suka2 terus terhasut oleh tulisan tt membuka minda dan mata serta kontol ku utk menangkah ph..tahniah sekali lagi..tp ada teori tt yg salah iaitu kalau pilihanraya blh menangkan pembangkang maka pilihanraya diharamkan.kahkahkah on
 APA DIA BARISAN BERSATU
Anonymous
on 5/10/18

attorney-general Mohamed Apandi Ali issued a statement declaring that the AG’s Chambers is apolitical. Habis la kau TT. Pandir dah cakap dia tak memihak mana parti. Tapi dia cakap ni lepas pakatan jadi kerajaan. Maknanya dia still boleh bantu najib/bn untuk sabo kerajaan pakatan. Maknanya kau masih belum selamat dari turun naik mahkamah atau tidur kat sungai buloh atau kamunting. Eh tapi kalau dia caj aku fitnah kau tolong backup aku tt, bagitau aku bukan cakap fake news, aku cuma siarkan sekeping joke je. Oh ya, jadi adakah sekarang zunar akan dapat balik segala komik dia? on 
HANTAR KE SUNGAI BULUH
Anonymous
on 5/10/18

knp agong masih tidak perkenan jumpa Tun wlp Tun tlh mendpt mandat dr 136 ahli parlimen? adakah kelewatan ini utk membolehkan bijan membelibelah (shopping for mps) ahli parlimen PH utk mendptkan majoriti dan membentuk kerajaan? adakah agong tidak peka bhw negara buat masa ini tiada kerajaan yg memerintah? on APA DIA BARISAN BERSATU
Anonymous
on 5/10/18

Oi tt cepat la bagi blog kau ni naik semula! Aku cuma boleh baca post baru kau tapi tak boleh komen! Itu pasal aku guna taktik komen kat post lama ni! Tt!!! on 
HANTAR KE SUNGAI BULUH
Anonymous
on 5/10/18

Tt maaf aku komen kat post lama sebab ni je cara dapat komen setelah aku try macam2. Baca post baru boleh kalau guna proxy, tapi komen tak boleh, mungkin sebab perlu verification oleh captcha tu kot buatkan sistem proxy tu sewel sikit? Aku just nak remind kau dan pemimpin pakatan lagi satu lepas aku remind pasal kaedah mengundi 2 hari lepas, ini jugak sangat2 important: quarantine segera semua pemenang warisan kat hq mereka! Serahkan semua handphone. Incoming dan outgoing phone calls dan communication cuma dalam HQ tu dan hanya dengan green light dari dan witnessed by presiden warisan! Jangan bagi peluang katak tetiba hidup dengan 50juta! on HANTAR KE SUNGAI BULUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/10/18






------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kau nak jadi menteri apa? Menteri Penghasut Tegar? Kahkahkah...

Thank you very much bro...tunggu your next documentary 2 jam panjang. Mesti ada idea punya. Malaysia perlu berani mencipta karya dokumentari berkualiti seperti apa yg diorang buat kat luar sama