Selasa, 8 Mei 2018

TANDA KEMENANGAN



@MENANG


SATU LAGI

TANDA MENANG

Belum pernah berlaku, teksi dan lori pamer logo pembangkang

Calon Pakatan Harapan (PH) bagi kerusi Parlimen Kepong, Lim Lip Eng berkata, pada pilihan raya umum kali ini sukar untuk melihat teksi dan lori mempamerkan logo “dacing” Barisan Nasional (BN), sebaliknya banyak yang mempamerkan logo PKR pembangkang.

Sebelum ini kata beliau, sama ada disedari atau tidak, setiap kali pilihan raya, kenderaan komersil ini akan mempamerkan logo “dacing” pelbagai saiz dan pemandunya akan memakai baju serta topi berlogo sama, yang diperolehi secara percuma.

Tetapi kali ini jelas Lip Eng, keadaan amat berbeza, kita lihat pemandu-pemandu kenderaan komersil ini beraksi sangat aneh atas alasan yang baik.

“Kali ini mereka enggan berpakaian biru, mereka bukan sahaja menjauhkan diri daripada “dacing” bahkan tindakan mereka sangat menakutkan Barisan Nasional.

“Mereka mempamerkan keberanian yang belum pernah disaksikan sebelum ini,” kata beliau dalam kenyataannya hari ini.

Selain mereka, tambah beliau, veteran Umno juga kini turun berkempen untuk PH, yang juga sesuatu yang belum pernah terjadi.

Dalam masa kurang 24 jam, pemandu-pemandu kenderaan komersil ini tahu, bahawa mereka akan melihat Malaysia yang baharu, kata beliau.


PRU14

PAKATAN JELAS

MENANG

KECUALI 

DITIPU

KECUALI 

DISABOTAJ


---------------------

Tiada ulasan: