Sabtu, 2 Jun 2018

CARI MUSA DI LONDON








CARI  MUSA

DI LONDON
Hahah! Thanks yous tts siar pantun aku siap kalering biru muda warna pakatan lagi hihihihi. Eh, biru muda pantun utama, merah mercun, dan putih background, baru lengkap warna pakatan. Tapi terrer aku kan? Atas tu mula dengan pembuka mulut menggunakan pantun penyetart yang aku kerat 2 (khas rhyme dengan lapanbelas), diikuti rapat dan serta merta oleh tujuan sebenar menggunakan pantun utama yang aku cincang 4 (kebun-mercun dan landen-eksiden), 
seterusnya aku tutup rapat dengan jurus mati menggunakan pantun penamat yang aku potong 2 (tt rhyme dengan hihihihi). Kau mesti tabik kat ke-terrer-an aku tt! Sekarang kau lepaskan anjing 2 ekor kau tu, 1 gi hidu musa kat landen, lagi 1 gi hidu kencing tongkol kat kebun OK? on 
PANTUN RAYO
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/2/18





--------------------

Tiada ulasan: