Isnin, 13 Ogos 2018

TERHOTT TERNOWW




TERHOTT

TERNOWW

TERKINI


DAIM BUAT 

KONSPARASI 

LAGI

“Ya, kita tahu mereka bersekongkol dengan mereka yang menzalimi  Anwar Ibrahim. Saya sebut terang-terang  Daim Zainuddin.

“Peranan beliau untuk memastikan kalau kita tidak pilih Rafizi Ramli hari ini (sebagai timbalan presiden PKR), sudah tentu sukar  Anwar (menjadi) perdana menteri,” katanya dalam jelajah “Debat Reformasi 20 Tahun” di Negeri Sembilan, malam ini yang turut dihadiri Rafizi.

Sehubungan itu, Sani yang juga ahli Parlimen Kapar menggesa ahli PKR memilih pasukan Rafizi dalam pemilihan parti akan datang.

“Jangan ada halangan untuk angkat  Anwar jadi perdana menteri. Tiada pilihan, Rafizi yang akan kita nobat menjadi timbalan presiden PKR dan ikuti 4 naib presiden.

“Kenapa perlukan gabungan ini? Sebab kita tidak mahu ada pengkhianat, penjenayah ini duduk dalam pimpinan tertinggi.

“Siapa yang mahu kita angkat? Nurul Izzah Anwar,  Johari Abdul, William Leong dan S Kesavan, pilihan lain tidak ada untuk pastikan tiada kacau bilau dalam pentadbiran Anwar.”


HEBAT HEBAT

MENARIK

TERTARIK

KAH KAH KAH

---------------------

3 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Sama gak.. Dlm dunio kotigo.. Sapa2 jadi pomimpin.. Kono cium tangan queen.. Lobih2. .Kono jeling. .jeling pun tak paham. ..mampui tak lama..... Cubo jadi mcm bekas prisidin uruguay.. Naik beetle... Motor vespa.. Duk ladang... Dio dunio kaampat... Tapi dio coolll..... Boringlah politik malaysia ni.. Mpui....

Tanpa Nama berkata...

Betul lah tu.Daim ini banyak dengki punya orang.Buat naya orang tak habis2.Sudahlah Daim bagi peluang Anwar jd PM sekejap.Tukar tiub sokong mana? Tak dak cerita memula moon ka bulan Ogos ni.Saja tanya jangan marah.Jalur Temberang boleh kibar ka? ke kena kibar sang saka malaya?

Tanpa Nama berkata...

Gua nk tanya....ekzos sapa plak yg jd mangsa kali nie kah kah kah kah