Isnin, 24 September 2018

MARI KITA ANALISA PAK SHEIKH





BILL  TOLONG

JAWAB DG JELAS





9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ajak Anwar masuk RBU Berani Lapor Berani Langgar. Takkan kecut kote? Ada Brannnn? Kahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

entah jawab jela saya ni bukan kaki bontot laki..saya ni kaki burit je. kan senang jawab simpel mudah orang nak faham. lepas tu nak balun umno ke sapa ke..balun la

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah. Bisingg rakyatjelata bersorak najeb kena doplohlima tuduhannnn. Tapi pircayalahhh...perghcayalahhhh najeb akn trlepas dr jailll. Bila toksyeikh jadi piyemmmmm. Ada kawtimmmm woooooo. Tarak picayaaaa lu olang tunggguuuuu.kahkahkah.bahbi punya ahlulpolitikkk la.kahkah

Tanpa Nama berkata...

wahhh! tt, makin hebat hasutan kau sekarang, kau belasah pak sheikh tu kaw kaw punya... ada apa apa ke? aku tanya jer..mana tau kot2 madey atau kartel dah sumbat dedak! kahkahkah share la dgn dgn kitorang sama.

Tanpa Nama berkata...

Aku tak nak ambik peduli pasal Pak Sheikh tu. Yang aku nak sangat tahu, apakah akan ada siaran langsung kat TV PAU2018 nanti? Rindu teramat mendalam nak tonton celoteh Mak Lembu Kondo itu. Purtan tu pulak, apa khabarnya sekarang?

Tanpa Nama berkata...

nuar ni mmg pandai bobok.. sebab tu aku tak caya dia akan ikut perjanjian dengan madey.

nak jawab tak saya bukan gay pun susah ke?

tt lagi mau tanya sapa top sapa bottom?

Nazrio berkata...

Ni semua rancangan syeikh n tt supaya susah org tua tu nak speaking keLing...kahkah kakaH kakaH

NoManNoCry berkata...

...analisa diri sendiri dulu, sekejap kehulu, sekejap kehilir, umor makin lanjut, masih di takok lama jugak...patutnya lu ambik peluang jadi calon PH masa PRU14 itu hari, gerenti menang jadi WakilRakyat, dan baru lah bolih banyak cakap, la ni apa jadi? asyik analisa je lah sampai ke tua nak mampus...hehehe

Tanpa Nama berkata...

Ape ni TT ?? Orang nak bincang soal ekonomi dan dasar negara yang TT pulak bincang burung anwar apesal..
Goyang la tu bile anwar jadi PM golongan Liberal mcm TT akan dihapuskan dan dinixon kan hahaha