Selasa, 20 November 2018

ANAK RAZAK ATAU CUCU RAZAK







TERBAIK

KES BUNUH!!!

KENAPA 

MAHKAMAH 

TAK DIMINTA

RAYUAN ULANG

BICARA


Najib disoal siasat berhubung Scorpene, Razak Baginda mungkin menyusul

SURUHANJAYA Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) membuka semula siasatannya terhadap pembelian dua kapal selam Scorpene sewaktu Najib Abdul Razak menjadi menteri pertahanan lapor Malaysiakini hari ini.

Mengutip kata sumber, portal itu berkata ia adalah sebab Najib dipanggil ke ibu pejabat SPRM di Putrajaya pagi ini.

Sumber berkata penyiasat sedang menyiasat kes dakwaan sogokan telah diberikan bagi pembelian kapal selam itu dari Perancis pada tahun 2002, SPRM juga mungkin akan memanggil orang lain untuk memudahkan siasatan.

Orang yang mungkin akan dipanggil, mengikut salah satu sumber, adalah termasuk bekas rakan kongsi Najib, Abdul Razak Baginda.


SIASAT JUGA

ANAK RAZAK

ATAU

CUCU  RAZAK

KAH KAH KAH
-------

3 ulasan:

Akula berkata...

kah kah kah..hishan rais tak dapat masuk ukm.kah3..padan muka..justeru itu..justeru itu hishan rais telah diperkepangkan

DIDI KOTA BELUD berkata...

Dengar sini.. Dengar sini. . Dengar sini..olang olang krmpungggg..siicham bukan mek songel... Ulangi.. Bukan mek songel.. Sebab apa.. .Asbab apaaaa.. .Dia tak bayar lebey...lebeyyyy...lebey kukkkkkk.... Itu sebablah takleh masuk UKM....kakakakakakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

Akuan bersumpah PI Bala ada bagitau yg Najib suka lubang kunyit. Kalau mani tumpah dlm lubang juboq mana mungkin lahir cucu Razak.