Selasa, 19 Februari 2019

PROJEK SAPA?










PERSOALAN
BUKAN PAS

SOKONG PAKATAN

TAPI SAPA

NAK BUAT  UNDI

TAK PERCAYA

PADA MAHATHIR

PAS hanya sokong Dr Mahathir jika ada undi tidak percaya di Parlimen


SOKONGAN PAS pada Perdana Menteri  Dr Mahathir Mohamad hanya melibatkan undi tidak percaya di Parlimen dan bukan menarik kerjasama dengan Umno dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Semenyih, kata setiausaha agung PAS.

Tuan Haji Takiyuddin Hassan berkata hasil perbincangan bersama Dr Mahathir ketika pertemuan pada Jumaat lalu membawa kepada surat perakuan bertulis sebagai tanda sokongan terhadap kepimpinan perdana menteri itu.

“Surat itu ditandatangani oleh tiga orang termasuk saya, tapi ia langsung tidak ada kena mengena dengan mana-mana pilihan raya atau (tarik sokongan) PRK Semenyih.


JENG JENG

SAPA?  SAPA?

NAK BUAT

UNDI TAK

PERCAYA

MAT SONGEL KE?

ATAU

GUAIDO

KAH KAH KAH


-----------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mat songel dah kena sailang lagi..kah kah kah. Atuk power lah, ngn israel pun atuk tak takut inikan mat songel ..

Tanpa Nama berkata...

Gua kadang Kala buntu memikir hal hal politics baik pas umno pkr amanah pbbm dap warisan.Dan sebahagian pemimpin pemimpin utama berada dalam keadaan nyanyok ataupun berada di penghujung usia yang layaknya berihat rehat menhayati hidup rukun damai bersama anak isteri cucu cicit cuit mencuit bergaul rakan taulan dan sahabat handai diwaktu waktu yang sempit.

Tanpa Nama berkata...

Sunguh luar biasa dan sunguh liar biasa dari kebiasan di penghujung usia jika ingin menyusur cita mentadbir kota.hey orang tua berapa usia mu cuba toleh sisi mu belakang mu bawah mu dimana rakan sebaya rakan sepermainan mu?
Renong usia mu renung zaman mu sebahagian yang ada dulu sudah tidak ada yang ada kini cuma angan kesamaran mu.Tongkat mu dimana?tidak ada masih steady cool?
Bohong bohang bohong dan bohong
Tongkat mu adalah orang orang yang berhararap sebuah harapan berupa kepentingan menagih sebatang rokok lalu anda nyalakan lighter lalu membara berasap asap berkepul kepul awas penghidu anda akan terkeliru mentality keliru...

azam berkata...

TT tak faham ke?
Bukan siapa, tapi 2 parti.
PKR + DAP.

Tanpa Nama berkata...

Bro TT jgn buat2 lupa ..aljuburi takkn nk jadi PM tepi..memang sebelum2 ni la style dia buat undi tak pecaya...TUN cari backup pas n geng hisyamudin...org2 PH bole la kencing spin

Tanpa Nama berkata...

Tt, lu percaya ke lebong lebai pasal undi tak percaya tu? Ada 2 kaedah lebong yg boleh dapat pahala:
1. Bohong pada jemaah sendiri utk tutup kes pemimpin lebai sakau rasuah.
2. Bohong pada dunia utk musnahkan lawan politik dan jadi kingmaker.

Haha sori bhai. Aku mmg tak percaya pada lebai2 pas ni. Diorang tu ahli politik bukannya agamawan.

Tanpa Nama berkata...

Ni ada kena mengena dgn mat songel dan guaido ke? Ke perangkap pas utk pecahkan ph? Ke tt salah baca? Mustahil otak tt lagi lembab dari lebai. Ntah2 mmg tt dah lembab sejak puja madey. Kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

pas nak minta nyawa dari madey ank kutty..takut kes rm90juta maka labon dibikin..keris panjang memotong kek sudah tidak ampoh ke..saja tanya, kot2 ada keris panjang dimalam jumaat..