Sabtu, 2 Mac 2019

PROJEK KAPIR




INI PASTI

JANIN KAPIR

ORANG ISLAM 

TAK BERANCOK

TAMBAH PULA

INI BERLAKU

DI TERANGANU

NEGARA ISLAM

YANG SYUMUL

PEMIMPIN

DIREDAI ALLAH




Janin belum cukup sifat, berulat dalam beg kertas

SATU janin yang masih belum cukup sifat dipercayai bayi perempuan ditemui di kawasan semak di tepi jalan di Kampung Banggol Kapas, Marang, dekat Kuala Terengganu, hari ini.

Janin yang berbalut dengan kain batik dan diletakkan dalam beg kertas berwarna biru itu ditemukan di bawah sebatang tiang elektrik di jalan kampung itu oleh seorang suri rumah, Nor Azura Hashim, 34, yang dalam perjalanan ke majlis kenduri di kampung berdekatan pada jam 4 petang.


JANIN KAPIR

INI SENGAJA

DIHANTAR

KE MARANG

NAK HINA

TUAN HAJI

HADI AWANG

PEMIMPIN

 UMMAH

TERBOJOL

DI DUNIA

YANG DUDUK

DI MARANG

KAH KAH KAH


---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

malu apa bossku, biase biase saje kah kah kah..puak mat rempit pon suka bossku...bossku masih popular masih bergetah, senyum senyum selalu...budaya moolayu nak semua free, kurang bekerja kurang berfikir...tumpu makan minum, berancok awal nak janda, nak virgin berpuluh walau lepas mati..matlamat utama jaanah...ayat arab kursi sebagai wayang je lah biase biase bossku bossku kah lah kah

Unknown berkata...

Astaghfirullahal A'ziim
Dosa dgn Allah boleh minta ampun atas tikar sejadah, dosa sesama manusia kena mohon maaf kpd empunya diri. Berpolitik boleh tapi jgn sampai tak peduli halal haram.

Tanpa Nama berkata...

Hah!!? Janin reput tu jumpa di Marang? Marang tu tempat Ayohchik. Ayohchik sibuk sangat main politik sampai lupa nak dakwah kat kawasan sendiri. Ayohchik jadi ke bawa usul undi tak percaya pada PM? Tanya jer..kahkahkah

Enculez Vous berkata...

Nanti PAS berhimpun buat solat hajat, telor kontol TT jadi bengkak sebesar buah kelapa. Ada baik ko minta maaf dgn tuan guru TT.