Khamis, 24 Oktober 2019

WAJIB SOKONG









SOKONG
TUNTUTAN

RERORMIS 98

TEPAT BETUL

JANJI WAJIB

DITEPATI

JANGAN

MUNGKIR JANJI

Kumpulan pro Reformasi selar Azmin halang Anwar jadi PM



SEBUAH kumpulan penyokong Reformasi 1998 menyelar Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin yang mereka dakwa cuba menggagalkan pelan peralihan kuasa perdana menteri.

Penasihat Pro98 Perak Zulkifly Ibrahim berkata kenyataan Azmin yang mahu Dr Mahathir Mohamad kekal perdana menteri sehingga habis penggal pada 2023 membayangkan jelas ada komplot untuk menghalang Anwar Ibrahim jadi perdana menteri kelapan.

“Jawapan Azmin sekali gus membuktikan kenyataan awal Pakatan Harapan dan PKR sebelum ini bahawa memang wujud komplot untuk menghalang peralihan kuasa dan seterusnya menghancurkan kerajaan PH,” katanya dalam satu kenyataan.

“Pro98 Perak melihat kenyataan terbaru Azmin untuk melanggari persefahaman dan perjanjian PH bagi melaksanakan peralihan kuasa secara jelas membuktikan beliau merupakan dalang komplot yang selama ini membuat politik Malaysia tidak stabil,” tambahnya



PARA REFORMIS 

INI JUJUR

MAKA NAK 

BERTANYA

KLALAU ADA

SORANG MAMAT

DARI PERAK 

DIA KAKI ROGOL

DAH MASUK JIL

DAH DIAMPOON

OLEH 

SULTAN PERAK

TUP TUP

BILA BEBAS

MEROGOL LAGI

KALAU MACAM INI

APA NAK BUAT

INI BUKAN BETUL

JANGAN MARAH

HANYA ANDAIAN

HANYA UNTUK 

BERTANYA
KAH KAH KAH

TERUS MEROGOL 

LAGI

AJEN YOUJI

-------

3 ulasan:

Mat Setapa berkata...

Rogol isu moral bukan politik. Rogol ada thrill yang tersendiri macam jugak main belakang tak picaya pi tanya azwan azmin. Rogol boleh jadi ketagih macam tabiat main belakang hurmm apa ada pada rogol. Kalau rogol sedap main belakang sedap nak lagi sedap kene try rogol belakang pulak..

Tanpa Nama berkata...

ye ke merogol. Rais Yatim rogol amah dah tutup cerita ke? Sembang juboo

Tanpa Nama berkata...

20 tahun lepas umo gayboy ni berapa?