Selasa, 19 November 2019

HEBOH SATU DUNIA








HEBOH

SATU 

DUNIA

Azmin jumpa pembangkang demi kestabilan politik, kata timbalan menteri PKR

PERTEMUAN dengan ahli Parlimen pembangkang malam tadi bukan untuk menyekat Dr Mahathir Mohamad daripada meletak jawatan, kata seorang timbalan menteri PKR yang hadir ke pertemuan itu.

Ahli Majlis Pimpinan Pusat PKR Kamaruddin Jaafar berkata, ia sebaliknya hanya membincangkan soal masa depan negara dan mengukuhkan kestabilan politik.

“Tiada apa yang penting, yang kita bincangkan tentang masa depan negara, perlunya perpaduan negara.

“Perlunya diredakan dan dikurangkan politiking antara ahli politik dan menumpukan pembangunan dan kestabilan politik,” katanya kepada wakil media di lobi Parlimen hari ini.

Tambahnya, pertemuan itu juga untuk memberi taklimat kepada ahli Parlimen BN itu mengenai Wawasan Kemakmuran Bersama (WKB 2030).

Beliau juga menjelaskan, pertemuan itu diadakan bersama 17 ahli Parlimen Barisan Nasional dan bukan 22 seperti yang dilaporkan.

Kamaruddin yang juga timbalan menteri pengangkutan antara lima pemimpin PKR yang dilaporkan hadir dalam pertemuan diadakan di kediaman Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali. – 19 November, 2019.


INI SAJE YANG

DIBINCANG

INGAT PROJEK

BILION BILION

INGAT PROJEK

NAK BELI

HELIKOPTER

KAH KAH KAH

ABIH BOREH

JANG OOOOI

KAH KAH KAH




----------

1 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Bincang apa ..masalah selesai bila janji menifesto - malam ni menang esok dah ON ..janji 100hari. Ini tak ..hari-hari ckp kami PH baru 16 bulan, BN 61 tahun ..lu ingat kami BODOH PIANG ke ..