Sabtu, 7 Disember 2019

WOIT USOP BIAR BOTO







WOIT USOP

ABAH EKAO

DAH TAU KO?

OMAK KAO

CAM MANO?

PARAH ABAM

MAKIN PARAH

Yusoff beritahu keluarga mengenai serangan seksual, kata bapa

BAPA Muhammed Yusoff Rawther hari ini menjelaskan yang keluarganya maklum mengenai kejadian salah laku seksual terhadap anaknya oleh Anwar Ibrahim.

Dalam satu kenyataan, Muhammed Ali Mohd Idris menafikan kenyataan terdahulu yang dibuat oleh pakciknya, Mohideen Abdul Kader yang semalam berkata tiada ahli keluarga diberitahu mengenai kejadian yang didakwa berlaku setahun lalu.

“Ini adalah satu kenyataan yang dikeluarkan oleh saya, bapa kepada Muhammed Yusoff Rawther, sebagai ketua keluarga kami, susulan kenyataan dibuat oleh Mohideen Abdul Kader pada 4 dan 5 Disember 2019.

“Encik Mohideen hanyalah abang kepada arwah bapa saya, tidak mewakili pandangan keluarga kami, dan tidak juga bercakap bercakap bagi pihak keluarga kami.

“Keluarga saya ingin menolak kenyataan dibuat oleh Encik Mohideen. Saya ingin menyatakan dan menjelaskan bahawa sebenarnya keluarga kami dimaklumkan mengenai insiden yang berlaku sama ada pada hari kejadian atau berdekatan, oleh anak saya sendiri,” kata bapa.

Ali berkata Mohideen memilih untuk tidak mendapatkan pengesahan mengenai apa yang sebenarnya berlaku, sebelum mengeluarkan kenyataan terhadap Yusoff.

“Saya sangat kecewa kerana Encik Mohideen memilih untuk tidak berkomunikasi dengan kami atau meminta pengesahan daripada saya atau keluarga tentang apa yang sebenarnya berlaku, sebelum mengeluarkan kenyataan fitnah terhadap anak saya.

“Saya berharap beliau akan berfikir, berfikir semula, dan mendapatkan kebenaran dan fakta sebelum bertindak melulu.” – 6 Disember, 2019.

BOTO KO

NUAR  COKEK

LEHE EKAO

SANDA KAO 

KEK DINDING 

NAK JOLOK

PUNGGUNG KAO

GOLO DEKEEEH

SUSAH DEN

NAK CAYO

KERANO NUAR NI

ALIM WARAK

SOMBAHYANG

JADI IMAN

BACO KUTUBAH

EKAO USUP

BIAR BOTO

JANGAN BUEK

CERITO

SUSAH KITO NANTI

TANGKAP KEK

MATO MATO
KAH KAH KAH

-------------
------

3 ulasan:

I berkata...

70 vs 30.... makin tua makin kuat ke dati yang muda... keraguan yang munasabah?

Pak yop berkata...

Bak kata orang.miang2 keladi..tenago udah kurang punai tegang laie

Tanpa Nama berkata...

kena gi nikah kat london. kat sana boleh nikah, kat mesia tak boleh. kalu dah nikah, jolok jadi boleh dan tak ada yg kata kena paksa. kalu pompuan boleh 4, jantan tanpa had sebab tak ada dlm kitab. so u jolok i, i jolok u kemudian. baru tak ada yg buat aduan tidak adil asyik kena jolok, aku bila pulak.